شناسهٔ خبر: 67949422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از سوی تیپ جهادی مستضعفین صورت گرفت:

انجام خدمات پزشکی و دندانپزشکی در بیش از ۵۰ نقطه محروم کشور

زهرا صفری

مسئول پیگیری‌های ستاد مرکزی تیپ جهادی مستضعفین گفت: ماموریت مجموعه تیپ جهادی مستضعفین اعزام نیروی جهادی به مناطق محروم استان‌های کشور بوده که تاکنون در بیش از ۵۰ نقطه محروم کشور خدمات پزشکی و دندانپزشکی را انجام داده است.

صاحب‌خبر -

عماد جمشیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اردوهای مجموعه تیپ جهادی مستضعفین با همکاری موسسه سلامت بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در شهر چلیچه، اظهار کرد: در این اردوی سه روزه با اعزام بیش از ۳۰ نفر تیم پزشکی و دندانپزشکی بالغ بر ۳۰۰۰ خدمت شامل  خدمات در زمینه‌های متخصص زنان و ماما، سونوگرافی، چشم، ویزیت پزشک عمومی و ارائه داروی رایگان، ویزیت روان‌شناس و خدمات دندانپزشکی شامل کشیدن، ترمیم به صورت آمالگام و کامپوزیت و آموزش بهداشت دهان و دندان به مردم ارائه شد.

به گفته وی، برای نخستین بار نیروهای جهادی در شهر چلیچه حضور پیدا کردند که استقبال خوبی صورت گرفت.

مسئول پیگیری‌های ستاد مرکزی تیپ جهادی مستضعفین بیان کرد: مجموعه تیپ جهادی مستضعفین با اعزام تیم بهداشت و درمان و دندانپزشکی به منظور هم افزایی و همکاری با ارگان‌های مختلف بیش از ۷۵ عملیات در این حوزه انجام داده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: ماموریت مجموعه تیپ جهادی مستضعفین اعزام نیروی جهادی به مناطق محروم استان‌های کشور بوده که تاکنون در بیش از ۵۰ نقطه محروم کشور خدمات پزشکی و دندانپزشکی را انجام داده است.

انتهای پیام

نظر شما