شناسهٔ خبر: 22986975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رقابت با افراد سطوح بالا سبب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه می شود

خبرگزاری شبستان:نفر اول مسابقات استانی مدهامتان استان فارس در رابطه با دوازدهمین دوره مسابقات کشوری مدهامتان گفت: رقابت با افراد سطوح بالا سبب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه می شود.

صاحب‌خبر -

الهام حسن زاده نفر اول مسابقات استانی مدهامتان استان فارس در حاشیه دوازدهمین دوره مسابقات مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: قبلا هم در مسابقات مدهامتان درسطح کشوری شرکت کرده ام اما امسال واقعا کیفیت مسابقات از همه لحاظ بالا رفته و خیلی خوشحالم که با افرادی رقابت می کنم که در سطح بالایی قرار دارند، رقابت با افرادی که سطح بالایی دارند سبب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه می شود.

 

وی افزود: میزبانی مشهد بسیار خوب است و از همه لحاظ راضی کننده است. حتی اگر در مسابقات رتبه ای نیاوریم باز هم خوشحالیم  زیرا در مشهد می توانیم به زیارت امام رضا(علیه السلام ) برویم و همین برای ما یک سعادت است.

 

نفر اول مسابقات استانی حفظ کل قرآن کریم مدهامتانه از استان فارس گفت: سوالات داوران از سطح نسبتا بالایی برخوردار بود و سوالات از ساده شروع می شد و در نهایت به سوال سخت تر می رسید و باید گفت که داوران بسیار خوبی در این مسابقات به قضاوت پرداختند.

 

 

نظر شما