شناسهٔ خبر: 22972540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

سامانه تلفني اختصاصي پرداخت صورتحساب 
گاز استان گیلان راه‌اندازي می‌شود

گروه شهرستان‌ها: ماه شانزدهمين جلسه رسيدگي به شكايات به رياست اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان برگزار شد. در اين جلسه مهندس اكبر مهم‌ترين هدف شركت گاز را كسب رضايت حداكثري مشتركين عزيز عنوان نمود و از افزايش سطح كيفي خدمات در مجموعه شركت با اجراي پروژه‌هاي كيفي مختلف خبر داد. وي اظهار داشت: راه‌اندازي سامانه تلفني اختصاصي شركت گاز گيلان در بستر سامانه 3414 در جهت افزايش سطح رضايتمندي مشتركين عزيز يكي از اهداف كيفي مهم شركت می‌باشد و از همه همكاران ميخواهم در جهت تسريع روند اجراي اين مهم تلاش نمايند. مديرعامل شركت گاز استان گيلان در پایان بر لزوم استفاده تمام نيروهاي كنتورخوان، گازبان، امداد و وصول مطالبات از كارت شناسايي و لباس فرم تاكيد نمود. در ادامه جلسه گزارش بررسي شكايات و پيشنهادات آبان ماه 96 به سمع و نظراعضاي كميته شكايات رسانده شد و علاوه بر موضوعات مطروحه مقرر گرديد تا درخصوص درج مهلت پرداخت و تاريخ دوره در صورتحساب‌هاي ارسالي از سامانه پيامكي 30000194  اقدام لازم صورت گيرد.

شهرداری کرج  رتبه دوم ترویج و توسعه 
فرهنگ نماز 

گروه شهرستان‌ها: شهرداری کرج در میان دستگاه‌های اجرایی استان البرز، موفق به کسب رتبه دوم ترویج و توسعه فرهنگ نماز شد. استاندار البرز با اهداء لوح تقدیر از اقدامات شایسته دکتر نصیری شهردار کرج درخصوص ترویج فرهنگ نماز تقدیر کرد. در بخشی از پیام استاندار البرزآمده است :نظر به ارزشیابی صورت گرفته توسط هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، کسب رتبه دوم در بین دستگاه‌های اجرایی استان، نشان از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جنابعالی در امر ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز می‌باشد، به پاس این موفقیت ضمن تقدیم این لوح تقدیر، دوام و بقای توفیقات جنابعالی و سایر همکاران گرانقدر را از درگاه ایزد متعال مسألت دارم.

مهندس پاک نژاد از ان جی ال ۱۰۰۰ آغاجاری بازدید کرد

گروه شهرستان‌ها: معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید،  از کارخانه گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ آغاجاری(NGL-1000 ) دیدن کرد. به گزارش روابط عمومی‌شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، مهندس محسن پاک نژاد که در جریان عملیات مهار چاه رگ سفید ۱۴۷ در این منطقه به سر می‌برد، ضمن بازدید از واحد گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ از نزدیک در جریان فرایند تولید و پیشرفت کار تعمیرات اساسی این واحد تولیدی قرار گرفت.  در بخشی از این بازدید معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، باحضور در جمع کارکنان عملیاتی واحد از زحمات آنان و گروه تعمیرات اساسی قدردانی و تصریح‌کرد: در حاشیه حضور در عملیات کنترل چاه رگ سفید، فرصتی به دست آمد تا از نزدیک با همکاران شاغل در این واحد تولیدی دیدار و در جریان تلاش شبانه روزی آنان بویژه در زمینه بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گیرم. مهندس پاک نژاد اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و راه‌اندازی پروژه پیش تراکم ان جی ال ۱۰۰۰ ، در آینده ظرفیت عملیاتی این واحد افزایشی قابل توجه پیدا کند.

متراژ حفاری نخستین حلقه چاه امدادی در موقعیت رگ سفید از یک‌هزار و 670 متر فراتر رفت

گروه شهرستان‌ها: دوازده  روز پس از آغاز عملیات حفاری نخستین حلقه چاه امدادی بوسیله دستگاه حفاری سنگین 93 فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت منطقه عملیاتی رگ سفید، عمق حفاری این چاه امروز از یک هزار و 670 متر فراتر رفت .به گزارش روابط‌عمومی‌‌شرکت ملی حفاری ایران مدیرعامل و رئیس ستاد راهبری مهار فوران چاه 147 رگ سفید در این شرکت دوشنبه (13 آذرماه) در این باره اظهار کرد: عمق نهایی حفاری این چاه که به صورت عمودی حفر می‌شود افزون بر دو هزار و 300 متر برآورد شده است.
وی افزود: کارکنان تلاشگر این شرکت که پیش از این موفق شدند کار نصب و برپایی این دکل را بر روی لوکیشن C نزدیک پنج روز زودتر از عرف معمول کار انجام دهند از نظر جدول زمانبندی حفاری نیز هم اکنون پنج روز نسبت به برنامه جلو افتادگی دارند .

بازديد فرماندار اروميه از طرح‌هاي در دست اجراي شركت آبفاي استان در شهر اروميه

بنا به هماهنگي انجام شده، حسن‌خاني فرماندار شهرستان اروميه وهیات همراه با حضور مهندس حاتم زاده مدير امورآبفاي اروميه و مهندس فتاحي مدير دفتر طرح‌هاي اجرايي و مهندس امير رضائيه و استوار كارشناسان ناظر طرح‌هاي اجرايي، از طرح‌هاي مربوطه شامل احداث تصفيه‌خانه فاضلاب شهرك گلمان وايستگاه پمپاژ مربوطه ،مدول 3 تصفيه‌خانه فاضلاب شهر اروميه و مخزن  آب توحيد بازديد نمودند.
به گزارش روابط عمومی‌ امور اروميه ضمن بازديد از مراحل اجراي پروژه‌ها، مهندس حاتم‌زاده و مهندس فتاحي توضيحات مبسوطي درخصوص مشخصات پروژه‌ها و پيشرفت كارهاي اجرايي تصفيه خانه فاضلاب گلمان و مدول سه تصفيه‌خانه  فاضلاب اروميه  ارائه نمودند. 

پروژه‌های زیادی برای جذب سرمایه‌های خصوصی در کرج داریم 

گروه شهرستان- امیرآبادی: مهندس نصیری شهردار کلانشهر کرج در اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری کرج گفت: با وجود  ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در کرج، هنوز این شهر برای مسافران مسیری عبوری است و گردشگران در منطقه را برای اقامت انتخاب نمی‌کنند. نصیری تاکیدکرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های کرج برای اقامت برای گردشگران مهیا شود و جاذبه‌های گردشگری این کلانشهر به مسافران معرفی گردد. شهردار کرج افزود: نیازهای واقعی این کلانشهر به درستی شناسایی و مرتفع نشده است. نصیری تاکیدکرد: همه باید تلاش کنیم کرج از شهری عبوری به شهری اقامتی تبدیل شود واین امر نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه بخش خصوصی است. 
شهردارکرج همچنین از آمادگی  مجموعه شهرداری برای در اختیار قراردادن  تسهیلات لازم برای  سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبرداد و گفت: باید مجموعه مدیریت شهری بتواند شهر را در مسیر توسعه پایدار پیش برد. نصیری ایجاد انگیزه در شهروندان برای همکاری و نوسازی بافت‌های فرسوده را ضروری دانست و اظهارداشت: سرمایه‌گذاری با هدف توسعه شهری را از محلات آغاز می‌کنیم. شهردار کرج  همچنین از آمادگی شهرداری کرج برای انجام تهاتر هم خبرداد و گفت: شهرداری آمادگی دارد؛ هزینه و مدیریت ساخت از سرمایه گذاران باشد و عوارض و صدور پروانه را مدیریت شهری عهده‌دار شود. کلیددار کرج  با اشاره به ضرورت تشکیل صندوق سرمایه گذاری توسعه پایدار شهری در کرج گفت: ایجاد این صندوق موجب تجمیع توان سرمایه‌گذاران شهر می‌شود و به افزایش سرانه‌های این کلانشهر با ساخت پروژه‌های مختلف کمک شایانی می‌کند. شهردار کرج  به  بازسازی بافت‌های فرسوده ، ساماندهی تپه مرادآب و حاشیه رودخانه کرج، احداث هتل، ساماندهی ارتفاعات البرز و  ایجاد اماکن تفریحی در شهر، احداث پارکینگ‌های طبقاتی، راه‌اندازی سامانه اتوبوس‌های تندرو، ایجاد مجموعه‌های ورزشی از جمله نیازهای شهر کرج اشاره کرد و افزود: این اقدامات نیازمند مشارکت بخش خصوصی است و باید محدوده عمل را با همکاری این بخش به فراتر از ساخت و سازها ببریم. 

نظر شما