شناسهٔ خبر: 22964985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تجهیز ۳۴ پایگاه راهداری در طرح زمستانی استان همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۳۴ پایگاه راهداری در محورهای مواصلاتی استان همدان برای خدمت رسانی در طرح زمستانی استان تجهیز شدند.

صاحب‌خبر -

محمدرودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از همدان اظهار کرد: 34 پایگاه راهداری زمستانی در محورها، گردنه‌ها و نقاط برف‌خیز و کولاک خیز استان برای طرح زمستانی تجهیز شده است.

 

وی افزود: 290 دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح زمستانی و عملیات راهداری در پایگاه ها مستقر شدند.

 

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال تمامی نیروهای راهداری در همه رده‌ها به صورت شبانه روز فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: 538 نفر نیروی انسانی نیز در راستای اجرای طرح زمستانی در محورهای استان خدمات ارائه می‌کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: در چند سال اخیر این سازمان در زمینه تجهیز انواع ماشین آلات راهداری در استان اقدامات خوبی را انجام داده كه با لحاظ كردن اعتبارت لازم، تعدادی از این ماشین آلات تجهیز و به روز شده است.

 

رودباری از دپوی 60 هزار تن شن و نمک در انبارهای استان خبرداد و بیان کرد: به لحاظ اینکه همدان استان سردسیری است سایر دستگاه های راه های استان باید برای ایجاد فضای ایمن همکاری کنند.

 

وی گفت: تمام پایگاه‌های راهداری استان به ارتباط رادیویی با مرکز مدیریت راه‌ها و متصدیان دستگاه‌های برف‌روب دسترسی دارند تا بتوانیم خدمات مناسبی را به مسافران ارائه دهیم.

 

نظر شما