شناسهٔ خبر: 22961739 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات جوراب‌بازی با حضور تیم‌هایی از شهرها و روستاهای شهرستان بانه

بخشدار نمشیر در شهرستان بانه گفت: به مناسبت ماه میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت، یک دوره مسابقات بومی و محلی «جوراب‌بازی» در شهرها و روستاهای شهرستان بانه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسماعیل محمدی بخشدار نمشیر در شهرستان بانه گفت: یک دوره مسابقات بومی و محلی «جوراب‌بازی» با حضور تیم‌هایی از شهرها و روستاهای شهرستان بانه به مناسبت ماه میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت، برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که به میزبانی شهر «کانی سور» در بخش نمشیر برگزار شد، در مجموع 72 نفر در قالب 24 تیم 3 نفره از بخش‌های آرمرده، مرکزی و نمشیر، همچنین شهرهای بانه، کانی سور و آرمرده حضور داشتند و در مدت 3 شب متوالی با هم به رقابت پرداختند.

محمدی با اشاره به استقبال گرم ورزش دوستان و اهالی این شهرستان از برگزاری مسابقات بومی و محلی «جوراب‌بازی» نقش این بازی‌ها در ایجاد نشاط و شادابی، وحدت و همدلی، احیای فرهنگ بومی و شناسایی استعدادها و توانایی‌های موجود در مناطق مختلف شهری و روستایی را یادآور شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو، در آینده شاهد برگزاری مسابقات بومی و محلی در سطوح بالاتر و با شرکت ورزشکاران و علاقمندانی از سایر شهرستان‌ها باشیم. 

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها، تیم‌های روستای «ترخان‌آباد ب» و «ترخان‌آباد الف» هر دو از بخش مرکزی به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و تیم شهر آرمرده هم مقاوم سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/  د م

مسابقات جوراب‌بازی با حضور تیم‌هایی از شهرها و روستاهای شهرستان بانه برگزار شد

 

 

 

نظر شما