شناسهٔ خبر: 22960889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مراسم معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مراسم معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که هیچ مسئولی از وزارت کشور در این

صاحب‌خبر -

مراسم معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که هیچ مسئولی از وزارت کشور در این آئین شرکت نکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، دقایقی پیش و با حضور مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، "مهندس پژمان نیک اقبالی"معاون بومی عمرانی استاندار سابق این استان تغییر و "مهندس عزیز فیلی" باحکم وزیر کشور جایگزین وی شد.   آئین تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنعانی جنب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با حضور مسئولان استانی این استان و بدون حضور مسئول یا مسئولان وزارتخانه ای برگزار شد.   این برای نخستین باری است که معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند و مسئولی از وزارت کشور در آن شرکت نمی کند.

در این آئین، " مجید محنائی" معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ذکر خاطراتی از دوران فعالیت "مهندس نیک اقبالی"در معاونت عمرانی استاندار سابق، اظهارداشت: مهندس نیک اقبالی با فعالیت‌های شبانه روزی خود توانست رتبه بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد را از 31 کشور به 20 تغییر دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: "مهندس فیلی" مدیرشناخته شده و متخصصی بوده و کسانی که مرا می شناسند خوب می‌دانند من ، ذره‌ای تعصب قومی، قبیله‌ای، سیاسی و رفاقتی ندارم و فقط کار می خواهم.  

" علی محمد احمدی " با تقدیر از فعالیت های "مهندس نیک اقبالی" ، برای وی آرزوی توفیق کرد.

معاون سابق عمرانی کهگیلویه و بویراحمد هم باتقدیر از تمامی همراهی هایی که با وی در طول دوران مدیریت شان شد، خاطرنشان کرد: ‍می گویند در لندن شهرداران را پیش و پس از انتخاب وزن می کنند تا بفهمند چقدر چاق شده اند ولی من روزی که آمدم ۱۲۵ کیلو بودم ولی امروز ۸۵ کیلو شده ام.

نظر شما