شناسهٔ خبر: 22958844 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آغاز گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: گردهمایی مدیران مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی لرستان امروز، 21 آذرماها حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان لرستان، آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، کارگاه آموزشی مدیران موسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی استان لرستان، امروز سه‌شنبه، ٢١ آذرماه، با حضور مسئولان استانی و مهمانان ویژه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور برگزار شد.

این گردهمایی که به همت دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و با همکاری اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان و اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت لرستان، برگزار شد، با اعلام خیرمقدم از سوی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان، آغاز شد و در ادامه بهبودی، مسئول دبیرخانه رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور، به بیان تکنیک هایی در رابطه با مدیریت مؤسسات قرآنی پرداخت.
یادآور می‌شود؛ این گردهمایی به‌صورت کارگاه یک روزه صبح و عصر برگزار شده و نحوه برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت برای مدیران مؤسسات شرح داده شد.

 

نظر شما