شناسهٔ خبر: 22946915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بررسی همکاری های اتحادیه موسسات قرآنی و بانک رسالت در استان یزد

خبرگزاری شبستان: نشست مشترک مسئول اتحادیه، موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان یزد با مسئولان بانک سالت استان یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست مشترک مسئول اتحادیه، موسسات و تشکل های قرآن وعترت استان یزد با مسئولان بانک سالت استان یزد امروز (20 آذر) در یزد برگزار شود.

 

حجت ‌الاسلام حمید رضا مطهریان، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در این نشست با اشاره اه اهمیت گسترش فعالیت های قرآن در استان یزد گفت: مسئولان و مدیران بایستی در راستای گسترش فعالیت های قرآنی در جامعه گام بردارند و هر کمکی که میتوانند در این زمینه داشته باشند.

 

وی افزود: حمایت های مادی و معنوی نیاز موسسات قرآنی است که امیدواریم مسئولان روز به روز بر اهمیت آن واقف شوند و حمایت های خود را داشته باشند.

 

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از بانک هایی که حمایت های مناسبی در راستای اتحادیه ها و موسسات قرآنی داشته است، بانک رسالت در استان یزد است که امیدواریم همچنان این خدمات ادامه پیدا کند.

 

رضا باقری، سرپرست شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان یزد نیز در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با موسسات قرآنی گفت: امیدواریم بتوانیم حمایت های خود را در زمینه گسترش فعالیت های قرآنی داشته باشیم.

نظر شما