شناسهٔ خبر: 22956630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش شهر قدس:

مسابقات قرآنی فرصت مناسب درک و فهم مفاهیم قرآنی است

شهر قدس (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهر قدس در اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن،عترت و نماز هر چه هزینه کرد برای ترویج قرآن و مفاهیم آن اندک دانست .

صاحب‌خبر -

محمد رضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در اختتامیه  سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن ، عترت و نماز ، همچنین دومین اختتامیه طرح مصباح الهدی(امام شناسی) گفت : برپایی مسابقات قرآن امری مبارک است و هر مقدار برای ترویج قرآن و مفاهیم آن هزینه کنیم ،کم است.

وي همچنين عنوان كرد: اهداف قرآنی  ، جشنواره های قرانی و نمایشگاه های قرآنی باید در رأس همه فعالیت های پرورشی قرار گیرد.

محمدرضا بهمنش گفت : شرکت کنندگان در پناه خدا ، قرآن و در سایه تعالیم کلام وحی دور هم جمع شده اند و این نعمت بزرگی است که با محوریت قرآن کریم کنار هم جمع شده ایم.

وی بیان داشت : از ثمره های انجام مسابقات قرآنی ، ترویج فرهنگ قرآنی و گسترش آن در میان نسل جوان است و این مسابقات نوعی فرصت سازی است ؛ فرصت برای اینکه مقدمه ای شود برای درک و فهم مفاهیم قرآنی.

بهمنش ضرورت برگزاری مسابقات قرآنی را از مصادیق آیات قرآنی دانست که مؤمنان را به سبقت گرفتن در امور خیر تشویق کرده  و برگزاری ، شرکت و گسترش مسابقات قرآنی ، باعث می شود که مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه به برکت قرآن رفع شود.

این مقام مسئول خطاب به دانش آموزان گفت : چه در این مسابقات حائز رتبه شوید یا این که رتبه ای کسب نکنید ، همه جزء قهرمانان قرآنی بوده و مورد تشویق و تکریم ما هستید.ِ

/خبرنگار:مهری علیئی/

 

نظر شما