شناسهٔ خبر: 22953180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مبارزه با فقر، اولویت اول نظام جمهوری اسلامی و دولت است

ربیعی گفت: مبارزه با فقر در دستور کار قرارگرفته و از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت می باشد تا این مسئله که بر گرفته از تعالیم قرآنی در جامعه است، نهادینه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارپانا از البرز در کرج، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی کشور که به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی استان برگزار شد ضمن تقدیر از برگزاری این مسابقات، گفت: این برنامه از جنبه‌های بسیار خوب مختلف برخوردار است و جنبه فردی آن از مواردی می باشد که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه مفاهیم و دستورات قرآن در زندگی شخصی و اجتماعی افراد تأثیرات فراوان دارد اظهار داشت: عمل به فرامین قرآن آثار خوب بسیاری در جامعه انسانی مسلمانان بر جای خواهد گذاشت و زندگی قرآنی عین نورانیت و خوشبختی برای تک تک مردم است.

این مسئول تصریح کرد: نقش قرآن در میان جامعه کار و تلاش به‌ اندازه‌ای است که نمی‌توان آن را برآورد کرد و حتی میتوان گفت مفاهیم قرآنی موجب می‌شود انگیزه افراد به کار و تلاش بیشتر شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم در جامعه ما مبارزه با فقر است و به این اقدام در قرآن اشاره و تأکید فراوان شده است، برای همین این امر از اولویتهای کاری نظام جمهوری اسلامی و دولت است. 

ربیعی با بیان اینکه مبارزه با طلاق نیز از جمله اولویت‌های دولت و نظام است، تأکید کرد: مباحث قرآنی و آموزه های قرآنی در زندگی افراد تأثیرگذار خواهد بود و محدود کردن فقر مطلق کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه این دوره از مسابقات به نحو احسن در البرز برگزار شده است خاطر نشان کرد: امیدواریم این مسابقات در سطح کشور ترویج پیدا نماید زیرا حاکمیت روحیه قرآنی در کشور به موفقیت و پیشرفت جامعه کمک خواهد کرد.

نظر شما