شناسهٔ خبر: 22948733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر:

تزریق سوخت قهرمانی با سوپر علیپور/ این پرسپولیس رویایی

آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر بازی معوقه هفته هشتم بود که برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در آخرین دیدار خود در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بازی معوقه هفته هشتم خود را مقابل صنعت نفت برگزار کرد و این بازی از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه آزادی میان دو تیم انجام شد که در نهایت سرخپوشان با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند.

داور: علیرضا فغانی   

گل‌ها: علی علیپور (64)و(87) برای پرسپولیس

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

 

نفت آبادان:

داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم، حسین ساکی، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 5: کار تیمی خوب صنعت نفتی‌ها با پاس کرار به  محمد امین درویشی رسید و شوت این بازیکن از درون هجده قدم با دفع بیرانوند همراه شد.

دقیقه 16: علی علیپور موقعیت شوتزنی پیدا کرد که ضربه او زمینی و البته کم قدرت به راحتی در اختیار گلر قرار گرفت.

دقیقه 21: منشا پاس خوبی از علیپور دریافت کرد ولی ضربه او با بی‌دقتی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 24: فرار از کنار وحید امیری و حرکت خوب او توپ را در شلوغی محوطه جریمه به علیپور رساند ولی ضربه این بازیکن را صوفیانی به خوبی جمع کرد.

دقیقه 30: شوت از راه دور جاسم کرار از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 43: روی اشتباه حسین ماهینی در پاس به عقب، فرصت خوبی نصیب شیمبا شد که سیدجلال حسینی با تجربه بالای خود و تکلی دیدنی مانع از حرکت مهاجم حریف به داخل محوطه جریمه شد.

دقیقه 63: محمد انصاری پاس تو در زیبایی برای علیپور انداخت و مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک به تک با صوفیانی از زاویه بسته توپ را به تیر دروازه کوبید.

دقیقه 64 (گل): وحید امیری با پاس زیبا علیپور را با گلر تک به تک کرد و اینبار مهاجم سرخپوشان از فرصت به خوبی استفاده کرد و دروازه را باز کرد.

دقیقه 66: وحید امیری در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و ارسال خطرناک وی توسط دروازه‌بان دفع شد و به اوت رفت.

دقیقه 76: یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب به صنعت نفت رسید و شوت پریرا مستقیم به سمت دروازه در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 80: پاس خوب احمدزاده به علیپور موقعیت گلزنی در اختیار او قرار داد که بازهم صوفیانی توانست به خوبی مانع او شود.

دقیقه 87(گل): بشار رسن چند دقیقه پس از ورود به زمین پاس خوبی برای علیپور ارسال کرد و مهاجم گلزن سرخپوشان یکبار دیگر دروازه صوفیانی را باز کرد.

نظر شما