شناسهٔ خبر: 22943835 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان به پانا خبر داد:

اعلام فراخوان نهمین المپیاد دانش آموزی نانو

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نظری در نهمین المپیاد دانش آموزی نانو از تاریخ 18 آذر ماه آغاز و تا تاریخ 15 بهمن ماه 96 ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا کردستانبا اعلام این خبر گفت؛ نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول در تاریخ هفتم اردیبهشت 1397 به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی انجام خواهد شد.

نامدار افزود: مرحله دوم این المپیاد در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور 300 نفر برگزیده مرحله اول، در تیرماه 1397 برگزار خواهد شد و مرحله سوم نیز با حضور 30 نفر برگزیده کشور به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه 1397 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پایه نهم، دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در این المپیاد می باشند؛ تاکید کرد که ثبت نام دانش آموزان فقط به صورت گروهی و از طریق پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان انجام پذیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: هزینه ثبت نام دانش آموزان به صورت گروهی 22 هزار تومان می باشد که از این مبلغ 2000 تومان جهت ثبت نام اینترنتی، بسته های آموزشی و کارگاه های آموزشی نانو می باشد و مابقی به حساب دبیرخانه کشوری المپیاد واریز  می شود.

نامدار تقویت حلقه های کیفیت بخشی را یکی از مهم ترین شاخص های عملکردی اولویت دار حوزه ی معاونت آموزش متوسطه در زمینه  فعالیت های دانش آموزی دانست و اظهار داشت: به لطف برنامه ریزی های استانی، شهرستانی و آموزشگاهی در سال تحصیلی96-95 شاهد موفقیت های چشمگیر دانش آموزان  در زمینه المپیاد ها و جشنواره های علمی و پژوهشی  بوده ایم که از جمله می توان به رتبه اول  استان در هشتمین المپیاد نانو در بین 32 استان کشور با کسب  یک مدال طلا ، دو مدال برنز و 5 دیپلم افتخار و کسب رتبه سوم کشوری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی با کسب سه عنوان برتر دانش آموزان استان و رتبه ی سوم کشوری مسابقات ملی آزمایشگاه اشاره کرد.

نظر شما