شناسهٔ خبر: 22941533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد:

ما برای حفاظت فلسطین از هیچ چیز مضایقه نمی‌کنیم/ ترامپ با اقدام اخیر خود کمکی بزرگ به فلسطین کرد

فلسطین پاره تن اسلام است وما جوانان ودانشجویان امت اسلام برای حفاظت از پاره ی تنمان از هیچ چیز مضایقه نمی‌کنیم حتی جانمان.

صاحب‌خبر -
تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حمایت از قدس شریف بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 وَأُخْرَى تُحِبُّونَهَا نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ.  الصف۱۳
 و [رحمتى] دیگر که آن را دوست دارید یارى و پیروزى نزدیکى از جانب خداست و مؤمنان را [بدان] بشارت ده.
اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و فلسطین قطعا آزاد خواهد شد. امام خامنه ای (مدظله العالی)
اقدامات خلاف و تحریک آمیز دولت آمریکا در پی حمایت از انتقال پایتخت رژیم جعلی اسراییل به قدس شریف و نادیده گرفتن تاریخ و حقوق ملت فلسطین سخن و حرکت تازه ای نیست بلکه این کشور و کشورهای حامی رژیم کودک کش اسراییل سال‌هاست که چشم خود بر انسانیت و حقوق بشر بسته اند و ملت فلسطین را از حق مسلم خود محروم کرده اند.
بااتفاقات چند سال اخیر منطقه و ظهور جریان تکفیری و فتنه داعش در خاورمیانه توسط استکبار جهانی و در راس آن دولت آمریکا و اسرائیل که به فرموده مقام معظم رهبری هدف از آن فراموشی مسئله فلسطین بود به خوبی شاهد آن بودیم که با راه انداختن جنگ مذهبی در داخل جهان اسلام و مشغول کردن مسلمانان به یکدیگر چه اهداف شومی را دنبال می کردند که به حول قوه الهی با نابودی حکومت خودخوانده داعش در منطقه تیرشان به سنگ خورد و جبهه مقاومت پیروزی بزرگی را کسب نمود.
ترامپ در این اقدام جاهلانه، ناخوداگاه کمکی بزرگ به مردم فلسطین کرد که با ایجاد موج عظیم نارضایتی در سراسر جهان بار دیگر مردم فلسطین اشغالی بتوانند با انتفاضه ای جدید به پاخیزند.
دولت آمریکا مظهر تمام عیار استکبار است. از ایجاد رابطه به دنبال غارت وچپاول است و هیچ خیری از آن ساطع نمی‌شود برای کشورهایی که می‌خواهند استقلال داشته باشند و اساسا استقلال دیگران را به رسمیت نمی‌شناسد، در سیره‌ی امام رابطه‌ی ما و دولت آمریکا رابطه‌ی گرگ و میش است و خوشوقتی ملت زمانی است که ارتباطش با دولت آمریکا قطع شود، چون این قطع رابطه در حقیقت قطع چپاول گریست.
آن چیزی که امروز برای مردم جهان به وضوح بیش از قبل مشخص شده، آن خوی استکباری دولت آمریکا است. رییس جمهور ایالات متحده با تصمیم اخیرش درباره انتقال سفارت این کشور به قدس شریف، بیشتر از قبل چهره و ماهیت استکباری کشور خود را برای دنیا فاش کرد و جدای از اینکه این اقدام اسرائیل را به نابودی نزدیکتر خواهد کرد، موجب نگرانی هم پیمانان خود نیز شده است.
ترامپ در این اقدام جاهلانه که نتیجه عدم درک صحیح و اطلاعات لازم درباره سیاست خارجی دولت امریکا است، ناخوداگاه کمکی بزرگ به مردم فلسطین کرد که با ایجاد موج عظیم نارضایتی در سراسر جهان بار دیگر مردم فلسطین اشغالی بتوانند با انتفاضه ای جدید به پاخیزند و برای نابودی رژیم اشغالگر صهیونستی قیام همه جانبه ای را به پا کنند.
اکنون که جهان اسلام و در راس آن جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت به فضل الهی توانست فتنه ها را خنثی کند، حال نوبت مسئله آزادی فلسطین است که باید در اولویت اقدامات کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت قرارگیرد؛ کشور های اسلامی باید با اتحاد روزافزون و حمایت های بی دریغ خود از ملت فلسطین و انتفاضه چهارم فرصت پیش آمده را غنیمت شمارند و یکبار برای همیشه فاتحه این رژیم جعلی را بخوانند.
امروز ما دانشجویان انقلابی دانشگاه آزاداسلامی شهرکرد به عنوان بخش کوچکی از جهان اسلام حمایت کامل خود را از ملت فلسطین اعلام می‌کنیم و به دولت آمریکا و ایادی آن در منطقه می‌گوییم که اگر دانشجویان ما زمانی برای نابودی استکبار در کشور قربانی داذه است، امروز این دانشجو رویاهای برتری در ذهن دارد و پرنده آرمان خواهی او در افق فلسطین اشغالی پرواز می‌کند.
فلسطین پاره تن اسلام است وما جوانان ودانشجویان امت اسلام برای حفاظت از پاره ی تنمان از هیچ چیز مضایقه نمی‌کنیم حتی جانمان، و آخرین قطره خون خود در راه آرمان بلند آزادی قدس تلاش می کنیم و لحظه ای از پای نمی نشینیم و از دولت محترم و وزارت امور خارجه می‌خواهیم که با هماهنگ  ومتحدکردن کشور های اسلامی و حاکمان جهان اسلام در مورد این مسئله اقدامی حقوقی در سطح بین المللی علیه اقدامات دولت آمریکا و اسرائیل انجام دهند.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
والسلام علی من تبع الهدی

بسیج دانشجویی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل
انجمن اسلامی دانشجویان
جامعه اسلامی دانشجویان

نظر شما