شناسهٔ خبر: 22940149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تیم فوتبال زور آبادفاتح لیگ برتر شهرستان جوین شد

جوین- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین گفت: در پایان مسابقات فوتبال لیگ برترتیم فوتبال زورآباد فاتح این مسابقات شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین اعلام کرد: فوتبال لیگ برتر شهرستان جوین  با حضور  ۷ تیم و ۴۲ بازیکن به صورت رفت و برگشت در مجتمع زمین چمن فوتبال هلال احمر که از روز جمعه مورخه۹۶.۶.۳ اغاز شده بود، با گذشت حدود سه ماه با بازی حساسفینال بین تیمهای زوراباد و کروژده  با قهرمانی تیم شایسته تیم فوتبال زوراباد به پایان رسید،  تیم کروژده و هلال احمر به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.  

برات میرجهانگیری رئیس هیات فوتبال شهرستان جوین که با جدیت تمام پیگیر برگزاری این مسابقات بود، گفت: برای اولین بار سطح مسابقات به جهت تامین امکانات مربوطه از قبیل امنیت،  اورژانس،  امدادگر و داوری در سطح بسیار بالایی برگزار شد.  

وی ضمن ابراز امیدواری از جهت ظرفیت و استعداد بسیار بالای جوانان شهرستان جوین در ورزش فوتبال از کم کاری و عدم همراهی مسئولان شهرستان به جهت مساعدت و همکاری گلایه کرد.  

میر جهانگیری خاطر نشان کرد: با توجه به حضور چندین ساله نماینده فوتبال شهرستان جوین در زیر گروه دسته دوم استان انتظار ورزشکاران این رشته محبوب و پرطرفدار از همکاری مسئولان به جهت حضور در میادین ورزشی سطح استانی و کشور یکمکهای مالی لازم و ضروری به نظر میرسد.

 لازم به یادآوری است سرپرستی تیم قهرمان شهرستان زوراباد به عهده ایرج زورآبادی یکی از فوتبالیستهای اسبق شهرستان بود.

نظر شما