شناسهٔ خبر: 22961126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمامی امکانات ورزشی سرخس ابتدایی و تاریخ گذشته است

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس گفت: در شهرستان سرخس ۲۸ هیات ورزشی فعالیت دارند و متاسفانه تمامی امکانات ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان ابتدایی و تاریخ گذشته است که هر ساله هزینه زیادی را روی دست این اداره برای تعمیر می‌گذارد.

صاحب‌خبر -
تمامی امکانات ورزشی سرخس ابتدایی و تاریخ گذشته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛محسن کاوه رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس گفت: خوشبختانه شاهد رویکرد جدیدی نسبت به این منطقه در نگاه مسئولان آستان قدس مشاهده می‌شود به‌طوری که در سفری که قائم مقام تولیت استان قدس به این شهرستان داشتند قول مساعد در ارائه خدمات به ورزش سرخس دادند.

وی افزود: در این راستا ما طرحی را در غالب یک پکیج که شامل خوابگاه، محلی برای استقرار هیأت‌های ورزشی، سالن استاندارد برای انجام مسابقات همراه با جایگاه تماشاچی، خانه تکواندو، ژیمناستیک در آن پیش‌بینی شده ارائه کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس با بیان اینکه استعداد‌های خوبی در بعضی از رشته‌ها شهرستان دارد، گفت: ورزش سرخس طی این سال‌ها با همکاری خوب مجموعه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد و آموزش و پرورش جایگاه مطلوبی پیدا کرده به‌طوری که جزء ۱۰ شهرستان اول استان قرار گرفته است.

کاوه افزود: در همین راستا با حمایت‌هایی که از بعضی از رشته‌ها می‌شود جوانان ما در استان و حتی کشور خوش درخشیدند که در این خصوص می‌توان از رشته‌های تیروکمان، کشتی، رشته‌های رزمی، فوتبال و فوتسال یاد کرد.

وی ادامه داد: ما در این شهرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای داریم که با توجه به درآمد‌هایی که دارند، متاسفانه نه در ساخت اماکن ورزشی حتی برای کارکنان خودشان قدمی برمی‌دارند و نه حمایت چندانی از ورزشکاران و مدال‌آوران شهرستان انجام می‌دهند.

کاوه با اشاره به فعالیت ۲۸ هیأت ورزشی در این شهرستان گفت: تمامی امکانات ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان ابتدایی و تاریخ گذشته است که هر ساله هزینه زیادی را روی دست اداره برای تعمیر می‌گذارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس افزود: بودجه عمرانی ما در سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون تومان بوده که امسال با توجه به مساعدت فرماندار شهرستان ۶۳۰ میلیون تومان تعریف شده است که امیدواریم هرچه زودتر به شهرستان تخصیص یابد.

کاوه از برگزاری مسابقات رشته‌های بومی محلی یاد کرد و افزود: با آنکه ۳ سالی است که در رشته‌های بومی و محلی ورود پیدا کردیم توانستیم رتبه سوم استان را کسب کنیم که منوط به داشتن اعتبار پایدار است.

وی گفت: با سامان‌دهی بلوار لقمان ورزش پیاده‌روی خانوادگی از فعالیت بیشتر و بهتری برخوردار شود اگر چه تاکنون در مناسبت‌های مختلف برگزار شده است.

انتهای پیام// م. ر.


سخنان رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در خصوص قدیمی بودن امکانات ورزشی این شهرستان

نظر شما