شناسهٔ خبر: 22937216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کوهبنان قهرمان مسابقات کونگ فو شمال استان

مسابقات کونگ فو شمال استان کرمان که به میزبانی کوهبنان برگزار شد، با قهرمانی تیم میزبان پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات کونگ فو شمال استان کرمان با حضور ۱۱۰ ورزشکار از شهرستان های کوهبنان، کرمان، زرند، و راور به مدت دو روز به میزبانی شهرستان کوهبنان در سالن تختی این شهر برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم شهرستان کوهبنان با کسب 164 امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم های راور و کرمان الف به ترتیب با کسب ۱۱۵ و ۴۹ امتیاز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

منصور جعفری، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کوهبنان در حاشیه برگزاری این رقابت ها، تعداد هیئت های ورزشی کوهبنان را 25 هیئت عنوان کرد و گفت: هم اکنون از این تعداد، 15 هیئت ورزشی فعالند و تیم داری می کنند .

وی با اشاره به اینکه 5 هیئت ورزشی کوهبنان  به صورت نیمه فعالند و 5 هیئت دیگر فقط در برخی مناسبت ها فعالیت دارند، ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت تمام هیئت های ورزشی شهرستان باشیم .

جعفری افزود: در ورزش های رزمی جوانان کوهبنان از استعداد ویژه ای برخوردار هستند و رزمی کاران کوهبنان طی سالیان گذشته همواره در مسابقات استانی و کشوری حائز رتبه های برتر بوده اند .

وی تصریح کرد: ورزشکاران کوهبنان در ورزش های همگانی و دوچرخه سواری هم بسیار فعال هستند به گونه ای که همه ساله مردم این شهرستان، برای برگزاری مسابقات دوچرخه سواری پدر بزرگ ها لحظه شماری می کنند.

احمد فخارزاده، دبیر هیئت کونگ فو شهرستان کوهبنان نیز گفت: حدود 15سال از فعالیت این هیئت می گذرد و طی این مدت علی رغم فراز و نشیب های گوناگون، توانسته همچنان پابرجا بماند .

وی افزود: در حال حاضر حدود 150 ورزشکار کونگ فو کار در دو بخش خانم ها و آقایان زیر نظر مربیان مجرب آموزش می بینند.

فخارزاده تصریح کرد: کونگ فو کاران کوهبنانی طی سالیان گذشته همواره در مسابقات استانی و کشوری خوش درخشیده و تاکنون موفق به کسب مدال های متعددی در سطح استان و یک مدال طلا و دو مدال نقره کشوری شده اند .

 وی با اعلام اینکه جوانان و نوجوانان کوهبنانی از استعدادهای خوبی برخوردار هستند، یادآور شد: کمبود امکانات مالی و تجهیزات، همواره مانعی برای پیشرفت این ورزشکاران و حضور آنان در عرصه مسابقات استانی و کشوری بوده است .

فخارزاده از مسئولان مربوطه و خیران دعوت کرد: در راستای خرید تجهیزات و کمک مالی به کونگ فوکاران و سایر رشته های ورزشی شهرستان همکاری کنند، چرا که این خود می تواند در پیشرفت ورزش شهرستان کوهبنان موثر باشد.

انتهای پیام/ب

مسابقات کونگ فو شمال استان کرمان به میزبانی کوهبنان

نظر شما