شناسهٔ خبر: 22934974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با هدف توسعه راه ارتباطی استان اردبیل

جاده اردبیل ـ سرچم و نمین ـ آستارا صاحب ردیف ملی شدند

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر وسرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده اردبیل ـ سرچم و نمین ـ آستارا صاحب ردیف ملی در بودجه 97 شدند.

صاحب‌خبر -

محمد فیضی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، جاده اردبیل -سرچم و نمین  ـ آستارا صاحب ردیف ملی جدید در پیوست شماره یک قانون بودجه 97 شد.

وی افزود: جاده‌های اردبیل به سرچم و نمین به آستارا علاوه بر برخورداری از اعتبارات  جدول شماره 19 صاحب ردیف ملی جدیدی در قانون بودجه 97 شدند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه راه‌های ارتباطی از  اولویت‌های این استان است، تصریح کرد: با توجه به گردشگر بودن استان اردبیل این جاده‌ها مسیر امنی برای تردد گردشگران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جاده اردبیل ـ سرچم و نمین ـ آستارا به دلیل اتصال مرکز استان به پایتخت از محورهای مواصلاتی مهم استان به شمار می‌رود، ادامه داد: در آخرین سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل با توجه به اهمیت این محور مواصلاتی نمایندگان استان درخواست ردیف ملی این جاده را داشتند که خوشبختانه طی جلسات متعدد این مهم تحقق یافت.

فیضی منطقه ویژه اقتصادی  نمین را پروژه اقتصادی بزرگ و مؤثری در توسعه اقتصاد استان دانست و تصریح کرد: کشورهای پیشرفته جهان به مناطق اقتصادی نگاه ویژه‌ای داشته و حمایت‌های خود را از آنها دریغ نمی‌کنند.

وی یادآور شد: بهبود جاده نمین به آستارا و توجه به نواقص و کمبودهای این مسیر مواصلاتی، سبب رونق تجارت استان و ایمنی راه خواهد شد و در این مسیر تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی باهدف توسعه راه‌های ارتباطی استان با سایر استان‌ها پس از بررسی مشکلات در جهت جذب بودجه مناسب برای رفع موانع تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/ذ

نظر شما