شناسهٔ خبر: 22921723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

امت اسلامی نمی گذارند رویای ۷۰ ساله صهیونیست ها به واقعیت بپیوندد

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که قدس برای همیشه تاریخ، اسلامی باقی خواهد ماند، گفت: فتنه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس شریف با ایستادگی و مقاومت امت اسلامی مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به فتنه انگیزی جدید آمریکا در منطقه گفت: اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی توطئه ای جدید از سوی این کشور در منطقه است.

وی با بیان این که این اقدام ضد اسلامی رییس جمهور آمریکا موجی از تنفر و عصبانیت را در سراسر جهان علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی به وجود آورد، افزود: آمریکایی ها با این اقدام علنی بار دیگر دشمنی آشکار خود با امت اسلامی را به دنیا نشان دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا در طی دهه های اخیر هر چه توانسته برای از بین بردن دین و آثار اسلامی در کشورهای مختلف به ویژه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، تصریح کرد: همه توطئه ها و نقشه های آمریکا علیه دین و ارزش های اسلامی شکست خورده است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که آمریکای جنایت کار این بار به صورت علنی دشمنی خود را اسلام و مقدسات دینی آشکار کرد، افزود: مسأله بیت المقدس و قدس شریف خط قرمز همه مسلمانان جهان است و هر گونه جسارت و اهانت به آن تبعات جبران ناپذیری برای دشمنان خواهد داشت.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که قدس برای همه تاریخ اسلامی باقی خواهد ماند، تصریح کرد: فتنه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس شریف با ایستادگی و مقاومت امت اسلامی مواجه خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسلمانان جهان نخواهند گذاشت این رویای دیرینه آمریکایی ها به واقعیت بپیوندد خاطرنشان کرد: آمریکای جنایت کار باید به این فتنه انگیزی جدید خود در منطقه پایان دهد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که رؤسای پیشین جمهور آمریکا نیز به خوبی از عواقب چنین اقدام ضد اسلامی با خبر بودند، تصریح کرد: اما هیچ یک از رؤسای جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا جرأت بیان چنین موضوعی را نداشتند و همواره آن را به تعویق می انداختند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ترامپ با این اقدام خود انتفاضه جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: اگر امت اسلامی همصدا از مردم مظلوم فلسطین حمایت و پشتیبانی کنند به طور حتم طومار رژیم غاصب صهیونیستی برای همیشه پیچیده خواهد شد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که این رژیم غاصب و جنایت کار در هفت دهه اخیر جنایت های بسیاری علیه بشریت مرتکب شده است، افزود: سکوت در برابر این جنایت دیگر برای کشورهای اسلامی کافی است و امروز وقت آن رسیده یک اقدام عملی علیه این جنایت های صهیونیست انجام دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه سکوت سران کشورهای عربی هر روز بر جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه افزوده است، تصریح کرد: سران خائن عرب به جای دخالت و توطئه چینی علیه کشورهای دیگر باید به فکر مردم مظلوم فلسطین باشند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی سران و حکام عربی امروز به همپیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده اند، گفت: رییس جمهور آمریکا اعلام کرد برای اجرای تصمیم اخیر خود با برخی سران کشورهای عربی هماهنگ کرده که این نشان دهنده خیانت حکام این کشورها علیه اسلام است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که امروز عامل همه مشکلات و بحران های منطقه به دلیل عدم وحدت و همبستگی امت اسلامی است، تصریح کرد: متأسفانه خیانت های سران دیکتاتور عربی موجب بروز این بحران های بزرگ در منطقه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حکام عرب به جای حمایت از اسلام و ملت های مظلوم منطقه امروز در برابر آنها ایستاده اند و برای نابودی این مردم بی گناه با آمریکا و رژیم صهیونیستی همدست شده اند، گفت: اگر سعودی ها و دیگر سران دیکتاتور عربی به سیاست های غلط خود در برابر کشورهای اسلامی پایان ندهند به طور حتم سرنوشتی همچون صدام، قذافی و عبدالله صالح در انتظار آنها خواهد بود.

وی در ادامه با تأکید براین که پیروزی نهایی متعلق به امت اسلام خواهد بود، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا آخرین لحظه از ملت های مظلوم منطقه به ویژه فلسطین و یمن حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که امروز صهیونیست ها عامل بروز بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی هستند، گفت: رژیم صهیونیستی، فلسیطینی‌ها را از سرزمین خود بیرون کرده و در طول این ۷۰ سال مشکلات فراوانی را برای این امت اسلام به وجود آورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز بر همه وظیفه است که در دفاع از مسجد قدس و جایگاه مقدس الهی که پایگاه تبلیغ و ترویج دین خداوند بود به پا خیزند، تصریح کرد: کسی نمی‌تواند امروز زمزمه کند که میان تل‌آویو، قدس و غیره تفاوتی ندارد، همه موظف هستند در اعتراف به این خیانت بزرگ و کم سابقه تاریخ، فریاد اعتراضی خود را بلند کنند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که صهیونیست ها و آمریکایی ها باید بدانند که همانگونه رهبری فرمود فلسطین به زودی آزاد می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز تقوا به بی‌تفاوتی نیست بلکه میدانی بودن و فعالیت در عرصه دفاع از دین اسلام است و باید در این زمینه از جان و مال خود نیز گذشت./۹۵۰/ت۳۰۲/ب۲

نظر شما