شناسهٔ خبر: 22919704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

کلینیک سیار دندانپزشکی شهرستان دیلم افتتاح شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: با افتتاح کلینیک سیار دندانپزشکی دیلم شاهد عدالت در دسترسی به خدمات دندانپزشکی خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا دیلم ، محمود ذاکری گفت : اقدامات ارزنده‌ای در راستای پیشگیری، آموزش و مراقبت‌های اولیه بهداشت دهان و دندان با احداث و راه‌اندازی مراکز پیشگیری سلامت دهان و دندان در سطح استان بوشهر صورت گرفته است .
ذاکری افزود: کلینیک‌های سیار دندانپزشکی باهدف پوشش اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است تا زمینه‌ساز عدالت در دسترسی خدمات دندانپزشکی شود.
وی گروه‌های هدف این برنامه را چنین برشمرد: خدمات کلینیک‌های سیار شامل گروه‌های هدف کودکان زیر 14 سال، زنان باردار، زنان شیرده که کودک زیر یک سال دارند، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد می‌شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم در رابطه با خدمات درمانی کلینیک‌های سیار گفت: جرم‌گیری، کشیدن دندان، فیشور سیلانت، ترمیم امالگام یک سطح، ترمیم آمالگام دو سطح، ترمیم آمالگام سه سطح، ترمیم کامپوزیت یک سطح، ترمیم کامپوزیت دو سطح و ترمیم کامپوزیت سه سطح خدماتی است که در کلینیک به مردم ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه خدمات کلینیک سیار دندانپزشکی 2 روز در منطقه سیاهمکان،2 روز در شهر دیلم،1 روز در امام حسن و یک روز در عامری توسط سه دندان‌پزشک به مردم شریف شهرستان دیلم صورت می‌پذیرد .
 

نظر شما