شناسهٔ خبر: 22916251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گرشاسبی: میزبانی ازتیم های عربستانی حق ماست/خبرهای خوب درباره قرارداد برانکو

تهران-ایرنا- «حمیدرضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: حق داریم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از تیم های عربستانی و سایر کشورها میزبانی کنیم و از حق خود در این خصوص دفاع خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

گرشاسبی پس از جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با مدیران چهار باشگاه آسیایی در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها در ایران، افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید طبق دستورات فیفا عمل کند و این حق قانونی‌ ماست که میزبان باشیم و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود. وی افزود: این رقابت ها با نام لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و این بدان معنی است که بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود.
به گفته وی، درچنین شرایطی فقط با اعمال نفوذ می‌شود بازی‌ها را در زمین بی‌طرف برگزار کرد. کاری که می‌خواهند انجام دهند، غیرقانونی است، چرا که در کشور ما اوضاع آرام است و عربستانی‌ها به دنبال بهانه‌جویی هستند و نمی‌خواهند به ایران بیایند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس از حق میزبانی خود در این رقابت ها تا زمانی که به فینال این رقابت ها صعود خواهیم کرد، استفاده می کند، این خواسته اولیه باشگاه‌های ایرانی است که باید از سوی AFC رعایت شود.
وی با اشاره به مصوبات کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا در خصوص برگزاری دیدار در کشورها به صورت رفت و برگشت ،تاکید کرد: اینکه دبیرکل کنفدراسیون آسیا حرف دیگری می‌زند مسئله‌اش جداست. بدون شک ما قضیه را تا آخر پیگیری کرده و به طور قطع بازی‌ها رفت و برگشت خواهند بود.
گرشاسبی در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده گولچ منجر به کسر شش امتیاز از تیم پرسپولیس خواهد شد،عنوان کرد: به‌هرحال یکسری مشکلات در این پرونده وجود دارد، اما ما هم بیکار ننشسته و دفاعیات خود را با پرداخت مبلغی به دادگاه مربوطه ارائه کردیم. به طور حتم این موضوع را تا آخر پیگیری خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد منجر به کسر امتیاز شود.
وی درباره تمدید قرارداد «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: صحبت‌های اصلی با برانکو انجام و تقریبا نهایی شده است. هواداران نگران ماندن برانکو نباشند البته با توجه به بازی‌های فشرده‌ای که داریم، توافق نهایی با برانکو کمی طولانی شد.
وی دراین باره اضافه کرد: فردا همه چیز دراین باره نهایی می شود و خبرهای خوبی خواهید شنید.
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما