شناسهٔ خبر: 22912193 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

نفرت مردم فلسطین از قبیله سعودی

فلسطینی ها دست سعودی را خواندند/ روز خشم فلسطین؛ آتش زدن تصاویر «ولیعهدسعودی» در کنار ترامپ و نتانیاهو + عکس

مردم فلسطین در اقدامی کم نظیر تصاویر سعودی ها را در کنار تصاویر نتانیاهو و ترامپ به آتش کشیدند.

صاحب‌خبر -
گروه بین الملل - رجانیوز، مخفی شدن پشت عناوین زیبا چون خادم الحرمین شریفین و ژست های حمایت گونه از فلسطین هم نتوانست فلسطینی ها را غافل از توطئه جدید علیه قبله اول مسلمین کند. مردم فلسطین در اقدامی کم نظیر تصاویر سعودی ها را در کنار تصاویر نتانیاهو و ترامپ به آتش کشیدند. فلسطینی ها انتقال سفارت آمریکا به قدس و معرفی کردن این شهر مهم به عنوان پایتخت اسرائیل توسط ترامپ را طرحی آمریکایی - سعودی علیه فلسطین می دانند.
 
 
 
به گزارش رجانیوز، سعودی ها که سال هاست اخبار ارتباطات پشت پرده شان با رژیم صهیونیستی منتشر می شود و بعد از شکست های سنگین از محور مقاومت در سوریه و عراق و لبنان خود را بدون متحد قوی منطقه ای می بینند سعی دارد تا اینبار با نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی موازنه قدرت در منطقه را به نفع خود عوض کند. 
 
روزنامه هاآرتص اسرائیل نیز قبلا خبر از مذاکره برخی شاهزادگان سعودی با صهیونیست ها را داده بود. پیش از آن نیز وزیر انرژی اسرائیل، از ارتباط مخفیانه این رژیم با عربستان سعودی برای مقابله با ایران سخن گفته بود.
 
 
یووال اشتاینیتز گفته بود: «طرف مقابل است که علاقه دارد این روابط بی سر و صدا بماند. از نظر ما معمولا مشکلی نیست، اما ما به خواست طرف دیگر احترام می‌گذاریم، چه عربستان سعودی باشد یا دیگر کشورهای عرب و اسلامی. بیشتر از این هم هست اما ما آن را محرمانه نگه می‌داریم.»
 
رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل هم در مصاحبه‌ای کم‌سابقه با روزنامه اینترنتی ایلاف عربستان سعودی، ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای منطقه خوانده و گفته بود اسرائیل و عربستان سعودی در باره نیات ایران در منطقه اتفاق‌نظر دارند.
 
 گادی آیزنکوت همچنین گفته بود اسرائیل آماده است برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه، با عربستان سعودی و 'سایر کشورهای میانه‌روی عربی' تبادل اطلاعات کند.
 
این صحبت ها از جانب مقامات و رسانه های صهیونیستی هیچ گاه توسط سعودی ها تکذیب نشده است. 
 
شکست داعش و برهم خوردن برنامه های سعودی ها از یک طرف و تقویت محور مقاومت در منطقه و شکل گیری هسته های مقاومت در کشورهای مختلف به خصوص در حیاط خلوت سعودی ها باعث شده است که تا این کشور به یارگیری برای افزایش قدرت خود در منطقه دست بزند و هر روز بیشتر از قبل به طرف صهیونیست ها بروند.
 
 
 
تصاویر منتشر شده از فلسطین نشان دهنده خشم فلسطینی ها از سعودی هاست که آرمان فلسطین را به قدرت طلبی و هم پیمانی با دشمنان مسلمانان فروخته اند.
 
 

نظر شما