شناسهٔ خبر: 22910294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

ایجاد دهکده تفریحی ورزشی در اهواز

با تلاش ها و پیگیری های بسیار طی جلسات مختلف با معاونت استانداری، توانستیم دهکده تفریحی ورزشی تیراندازی استان خوزستان را با دو میلیارد به تصویب برسانیم که به زودی هم کارهای زیرساختی آن آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایپنا واحد خوزستان : در اولین نشست هم اندیشی روسای تیراندازی شهرستان ها و استان،سید سالار محمدنیا؛رئیس هیات تیراندازی استان خوزستان اظهار کرد : مهم ترین عامل موفقیت هیات تیراندازی استان در سطح کشور و استان، ساختار سازمانی نیروی انسانی در آن است.
وی افزود : برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های مهم ما است تا بتوانیم شاهد تحول بزرگی در بخش آموزش شویم که بدون شک در پیشرفت این رشته تاثیر زیادی خواهد گذاشت چون یکی از عوامل ناکامی در کسب مدال کشوری، عدم به روز بودن دانش مربیان و ورزشکاران ما است که در این رابطه طی جلسه اخیر با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، تصمیم بر بکارگیری و دعوت از یک مربی خارجی مسلط به علم روز این رشته گرفته شد.
رئیس هیات تیراندازی استان خوزستان ادامه داد: سال گذشته با برگزاری ۹۶ مسابقه در سطح شهرستان ها و استان، یکی از موفق ترین هیات های استان در کشور بودیم .
محمدنیا گفت: در بحث همگانی نیز طی نشستی که با شهرداری و شورای شهر اهواز داشتیم، تصمیم بر برگزاری مسابقات در مناطق محروم و حاشیه نشین شهر گرفته شد تا از این طریق بتوانیم فرهنگ تیراندازی که در اسلام هم به آن تاکید شده، گسترش دهیم .
وی در رابطه با فعالیت های عمرانی انجام شده بیان کرد: در بحث عمرانی نیز با وجود مشکلات زیاد، فعالیت های مهم را انجام دادیم که مهم ترین آنها، ساختار اداری و آموزشی هیات بوده که در این سالها با فقدان آن، مشکلات بسیاری داشتیم .
وی افزود : با تلاش ها و پیگیری های بسیار طی جلسات مختلف با معاونت استانداری، توانستیم دهکده تفریحی ورزشی تیراندازی استان خوزستان را با دو میلیارد به تصویب برسانیم که به زودی هم کارهای زیرساختی آن آغاز خواهد شد.
محمدنیا ادامه داد: در این دهکده، ۲۲ رشته قهرمانی و همگانی و نیز سایت های اهداف پروازی بین المللی ایجاد خواهد شد، با راه اندازی این دهکده، خوزستان را بعنوان قطب کشور و آسیا معرفی خواهیم کرد.
رئیس هیات تیراندازی استان خوزستان با اشاره به تعامل با دانشگاه ها به عنوان محیط های علمی استان گفت: با همکاری دکتر گشتاسبی، مسئول کمیته پژوهشی و دانشجویی استان، سعی بر دانشگاهی نمودن رشته تیراندازی داریم که مقدمات ابتدایی این امر نیز فراهم شده و نشستی را در این زمینه با دانشگاه های مختلف خوزستان از جمله دانشگاه پیام نور استان و دانشگاه آزاد داشتیم و تفاهم نامه هایی را نیز امضا کردیم .

نظر شما