شناسهٔ خبر: 22909630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتخاری: شفر به زودی در یک مصاحبه اختلافش را با من تکذیب می‌کند

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: من و سر مربی آلمانی تیم استقلال اختلافی با هم نداریم و این موضوع را قرار است شفر طی مصاحبه ای اعلام کند.

صاحب‌خبر -

افتخاری: از تاج خواستیم تا درباره اظهارات دبیر کل AFC جلسه بگذاردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا افتخاری درباره جلسه امروز با تاج بیان کرد: پیرو اظهارات دبیر کل فدراسیون آسیا که بر خلاف تصمیمات هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا بوده از تاج درخواست کردیم تا نشستی را در این زمینه برگزار کند تا بتوانیم با تصمیم گیری در این مورد موضع گیری مناسبی داشته باشیم و اجازه ندهیم حق و حقوق باشگاه استقلال پایمال شود.

شرایط همه جوره به نفع ایران است

او افزود: تاج در نهایت نشست را برگزار کرد و اکنون برای برگزاری به محل فدراسیون فوتبال آمده ایم و باید بگویم شرایط  به نفع ایران است و آنها حرف و خواسته هایشان منطقی نیست.کشور ما در حال حاضر امن ترین کشور به شمار می آید و اینکه می گویند کشور ایران امن نیست بهانه است و سال گذشته دیدید که تیم های عربی به ایران آمدند و مشکلی هم پیش نیامد. پیشنهادم این است مسائل سیاسی را به ورزشی ربط ندهند و پایبند به مقررات باشند.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه مطرح شده او و شفر اختلاف دارند گفت: قرار است خود شفر در این زمینه مصاحبه کند و این موضوعات را تکذیب کند. چنین مسئله ای نبوده و متاسفانه این حرف ها را می زنند و شایعه درست می کنند تا بازاری برای خودشان درست کنند. شفر چنین اظهار نظری نداشته است و به نقل از او مطالبی را منتشر کردند. 

اردوی امارات به خاطر داشتن بازیکن دانشجو و سرباز لغو شد

افتخاری ادامه داد: من سه روز پیش با شفر جلسه داشتم و همه کار هایمان را با هم هماهنگی کردیم. در مورد همه چیز از جمله اردوی دبی صحبت کردیم. با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان‌مان مشکل خروجی داشتند و سه روز هم تعطیلی بود نتوانستیم مجوز بگیریم و در همین تهران اردوی خود را برگزار خواهیم کرد و مشکلی هم وجود ندارد.

پول شفر را  دو، سه روز دیگر می‌دهیم

مدیر عامل استقلال درباره پرداختی بازیکنان و شفر گفت: در مورد بازیکنان همان طور که گفتم قبل از نیم  فصل20 درصد از قرارداد ها را پرداخت خواهیم کرد تا 50 درصد قراردادشان را تا نیم‌فصل داده باشیم. ضمن اینکه پول شفر را هم در یکی 2 روز آینده پرداخت می‌کنیم و سرمربی تیم هم صاحب خانه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما