شناسهٔ خبر: 67273818 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آلمان از خوان اول گذشت؛ مانشافت نخستین تیم صعود کننده + فیلم... -

اقتصاد ایران: تیم ملی آلمان با کسب دومین پیروزی متوالی اولین تیم صعود کننده به مرحله حذفی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ شد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 آلمان، امروز (چهارشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه مرسدس‌بنز شهر اشتوتگارت تیم‌های ملی آلمان و مجارستان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که ژرمن‌ها این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

آلمانی‌ها که در این بازی از نظر آماری هم نسبت به حریف خود برتری داشتند، ابتدا در دقیقه 22 توسط جمال موسیالا به گل رسیدند و سپس در دقیقه 67 به وسیله سازنده گل اول، کاپیتان ایلکای گوندوگان گل دوم را زدند. موسیالا و گوندوگان هر دو در بازی اول ژرمن‌ها نیز در گل به رسیدن تیم‌شان نقش مستقیم داشتند. ستاره بایرن گلزنی کرد و هافبک بارسلونا پنالتی گرفت که منجر به گل شد.

با این نتیجه شاگردان یولیان ناگلسمان دومین برد متوالی‌شان را کسب کردند و با 6 امتیاز در صدر جدول گروه A باقی ماندند تا به عنوان اولین تیم، راهی مرحله یک هشتم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا شوند و خوان اول (عبور از مرحله گروهی) را به سلامت رد کنند. مجارستان اما با قبول دومین شکست متوالی، تنها به سبب تفاضل گل بهتر فعلاً بالاتر از اسکاتلند در رده سوم باقی می‌ماند.

آلمانی‌ها در آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2024 روز یکشنبه هفته آینده به مصاف سوئیس خواهند رفت و همزمان با آن بازی مجارستان برابر اسکاتلند قرار خواهد گرفت تا کورسوی امیدش برای صعود به عنوان یکی از تیم‌‌های سوم برتر جام را زنده نگه دارد.

فیلم پیروزی آلمان مقابل مجارستان و گل‌های مانشافت در این بازی را ببیند.

 

.

 

در ادامه تصاویری از این بازی را ببینید.

یورو 2024 ,

انتهای پیام/

نظر شما