شناسهٔ خبر: 22907803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بیانیه بسیج دانشگاه صنعتی کرمانشاه؛

ما طویله‌ای به نام اسرائیل نمی‌شناسیم

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه طی بیانیه ای نسبت به اظهارات ترامپ در مورد انتقال سفارت این شکور از تل آویو به بیت المقدس واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نسبت به اظهارات ترامپ در خصوص بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد:
 
بسم الله و بالله و علی ملت رسول الله
لَنْ يَضُرُّوكُمْ إِلَّا أَذًى وَإِنْ يُقَاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا يُنْصَرُونَ

سلام و صلوات خداوند بر مسلمانان جهانی که در این اعیاد فرخنده با این ضایعه ی بزرگ احساسات انسانیشان جریحه دار گردیده و همه به حرف امام راحل رسیدند.

امام خميني(ره): الان رژیم اشغال گر مقابل كشورهاي اسلامي ايستاده ميگويد غلط نكنيد اين تاسف ندارد؟ بدانيدشماهايي كه ساكت بوديد ودر اين جنايات مقابله نكرديد اسرائيل به خدمت شماهم ميآيد.

طرح رئیس‌جمهور آمریکا در مورد انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به بیت‌المقدس، جهان اسلام را به خشم آورده و حتی اروپا و متحدان واشنگتن در منطقه و رسانه‌های صهیونیست را هم به شدت نگران کرده است.
 
ظاهرا دونالد ترامپ قصد دارد به شیوه اجداد گاو‌چرانش، بخت آمریکا و اسرائیل را در میدان دوئل بیازماید؛ تا بدین ترتیب، سرپوشی بگذارد بر شکست‌ها و ناکامی‌هایش در سراسر دنیا از جمله در فلسطین.
 
انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس، تصمیمی است که رئیس‌جمهور آمریکا آن را به اجرا درآورده است. هرچند ممکن است این اقدام به خاطر فشارهای گسترده بین‌المللی بازهم تعویق افتد.
 
سیاستمداران روباه صفت در داخل آمریکا، کشورهای اروپایی و خصوصا متحدان منطقه‌ای آمریکا از پیامدهای خطرناک این تصمیم ترامپ، به خود می‌لرزند و هر اتفاقی را برای خودشان احتمال می‌دهند.

در هر حال، این گاوچران آمریکایی ممکن است که دیشب خط قرمز را شکسته و با غرور مخصوص خودش، فرمان انتقال سفارت را داده باشد، ولی اگر چنین حماقتی از او سرزده باشد، از امروز دیگر نمی تواند شرایط را به راحتی کنترل کند.

آل سعود با بکارگیری قدرت خود از برای اسرائیل و درست کردن داعش برای نفرت پراکنی بین برادران خونی شیعه و سنی، راه را برای اشغال قدس و دور ماندن از هدفی که شهدای ما برای آن خونها ریختند، باز کرد.
امروز این گاوان شیرده، دلارهای نفتی خود را به آمریکا و رژیم اشغالگر سپردند و در خفا و نهان آنان را برادران خود خواندند و تقدیر دنیا با دوری مسلمین از یکدیگر رقم خورد.

یا ایها الذین امنو اصبرو
برادر بزرگ ما، سرباز امام ما، فرمانده ی قدس ما به حق خدای منان، پرچم ولی عصر (عج) را در دست میگیرد و قدس، این عروس دور افتاده، این جگرگوشه ی ما مسلمانان را باز پس می گیرد.
امروز مسلمانان دشمن خونی خود، شمر زمان را فراموش کرده اند و در پی بلوف های خاندان سقوطی نحس، عده ای را اجیر یمن و عده ای را اجیر دیگر اقصی نقاط بلاد مسلمان کرده تا شیطان اکبر و اصغر راحت بدور از خشم و کینه ی ما بتوانند قدس را غارت کنند.

ترامپ بداند بزرگانش همچون بوش ها نیز نتوانستند غلطی بکنند.
ما در دهان آمریکا میزنیم و شیطان کوچک را بیرون می رانیم.
ما طویله ای به نام اسرائیل، نمی شناسیم.

ای اهل ایمان ...
همانطور که در عید ولایت ولیعصر قسم خوردیم، تا باز پس گیری سرزمین مقدس زیتون از پای نخواهیم نشست.
ولعنت الله علی قوم ظالمین
و من الله توفیق

بسیج دانشجویے دانشگاه صنعتے ڪرمانشاه

نظر شما