شناسهٔ خبر: 22905707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

بانوان شهید چمران لارستان صدرنشین شدند

هفته هفتم و پایانی نیم فصل لیگ برتر هندبال زنان کشور روز جمعه ۱۷ آذرماه برگزار شد که حاصل آن پایان شکست ناپذیری تاسیسات دریایی و قهرمانی ناگهانی شهید چمران لارستان در پایان نیم فصل بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، در هفته هفتم لیگ برتر هندبال زنان سه دیدار برگزار شد که در مهم ترین بازی در گچساران، تیم نفت و گاز این شهر موفق شد ۲۶ بر ۱۶ تیم تاسیسات دریایی تهران را شکست دهد و به روند پیروزی های متوالی این تیم و البته صدرنشینی آن ها پایان دهد.

تاسیسات دریایی که در پنج بازی گذشته خود پیروز شده بود و حتی تیم قدرتمند شهید چمران لارستان را در خانه حریف شکست داده بود در این بازی از پس نفت و گاز بر نیامد تا هم رکورد خود را از دست بدهد و هم صدر جدول را به رقبا واگذار کند.

این نتیجه سبب شد تاسیسات دریایی از رده اول به رده سوم جدول سقوط کند و تیم شهید چمران لارستان با پیروزی برابر هیأت اصفهان با تفاضل گل بهتر نسبت به نفت و گاز گچساران و تاسیسات دریایی، قهرمان نیم فصل شود.

شهید چمران لارستان در اصفهان به دیدار تیم هیأت اصفهان رفت و موفق شد در یک بازی آسان ۳۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست دهد و نیم فصل را با صدرنشینی به پایان ببرد.

هیأت اصفهان نیز با این شکست ۲ امتیازی باقی ماند تا به لطف شکست بهمن بهبهان در این هفته، حداقل در پایان نیم فصل در رده آخر قرار نگیرد.

همچنین در سنندج، تیم هندبال هیأت کردستان موفق شد در یک بازی نزدیک و دیدنی ۲۹ بر ۲۶ تیم بهمن بهبهان را شکست دهد.

کردستانی ها در این بازی به دومین برد خود دست یافتند و نیم فصل را با رتبه پنجم به پایان بردند اما بهمن بهبهان ظاهرا خیال بردن ندارد. آن ها وعده تحول داده بودند اما سنندج را هم دست خالی ترک کردند و هم اکنون در هر ۶ بازی خود بازنده شده اند.

بدین ترتیب در پایان نیم فصل، مثلث قهرمانی رقابت را جذاب تر می کند. هم اکنون هر ۳ تیم بالای جدول در امتیاز ۱۰، مساوی هستند و این نویدبخش رقابتی تماشایی در نیم فصل دوم به خصوص در جدال های رو در رو است و شاید تقابل همین تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران در هفته آخر لیگ برتر، تکلیف قهرمان را روشن کند.

نظر شما