شناسهٔ خبر: 67954694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مقدماتی جام جهانی؛

مکاتبه ایران با AFC برای میزبانی از قرقیزستان در اصفهان

بهنام روان پاک

به گفته مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در صورت آماده نشدن ورزشگاه آزادی و تایید کادر فنی، دیدار تیم ملی با قرقیزستان در اصفهان برگزار می‌شود ودر این زمینه مکاتبه لازم با AFC انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیرمهدی علوی در خصوص آخرین وضعیت میزبانی تیم ملی ایران از قرقیزستان در اولین بازی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: تلاش‌های شبانه روزی برای آماده سازی ورزشگاه آزادی در جریان است و به همین دلیل فدراسیون فوتبال به عنوان ورزشگاه دوم برای میزبانی از قرقیزستان مکاتباتی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC داشته تا اگر ورزشگاه آزادی تا زمان برگزاری دیدار با قرقیزستان نرسد بازی این دو تیم در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.

او ادامه داد: البته ورزشگاه تختی تهران هم به عنوان ورزشگاه آلترناتیو مدنظر است تا در صورت تأیید کادر فنی تیم ملی در بازی‌های بعدی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین روز شنبه گروهی از مسئولان فدراسیون فوتبال وارد اصفهان می‌شوند تا وضعیت ورزشگاه نقش جهان را بررسی کنند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در صورتی که به قطعیت برسیم که ورزشگاه آزادی برای میزبانی از اولین بازی ایران آماده نخواهد شد قطعاً برای میزبانی در اصفهان نظر امیر قلعه نویی و اعضای کادر فنی پرسیده می‌شود.

او در خصوص وضعیت بازیکنان مشمول به خدمت سربازی تیم ملی گفت: نشست‌هایی بین رئیس، نایب رئیس فدراسیون فوتبال با مسئولان نظام وظیفه برگزار شده است و در تلاش هستیم تا مشکلات بازیکنان رفع شود. در حال حاضر ۹ بازیکن تیم ملی مشمول خدمت مقدس سربازی هستند. مسئولان ذی‌ربط همیشه با ما همکاری داشته‌اند که باید از آنها تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم بازیکنان تیم ملی را در اختیار داشته باشیم.

نظر شما