شناسهٔ خبر: 22902650 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری سمینار آموزشی «راهکارهای عملی و مؤثرتجارت با فدراسیون روسیه» در یاسوج

گروه اجتماعی: رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از برگزاری سمینار آموزشی و کاربردی راهکارهای عملی و مؤثر تجارت با فدراسیون روسیه در این شهر خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، جبارکیانی‌پور، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج امروز، 18 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه‌ای را تحت عنوان راهکارهای عملی و مؤثر تجارت با فدراسیون روسیه برگزار می‌کند.
وی بیان کرد: این سمینار از ساعت 9:30 تا 14 روز پنج شنبه، 30 آذر ماه 1396 در سالن اجتماعات ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، واقع در خیابان شهید قدوسی (دادگستری قدیم) برگزار می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خاطرنشان کرد: حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان، گواهینامه‌های معتبر مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.
کیانی‌پور با بیان اینکه این سمینار با حضور سیدمجتبی موسویان، مدیرکل بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت، رایزن بازرگانی سابق ایران در روسیه و از اساتید برجسته مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود، تصریح کرد: نام نویسی به صورت سیستمی و به مدت 45 دقیقه از ساعت 9:15 صبح انجام می پذیرد.
وی ادامه داد: در این سمینار مباحثی از جمله آشنایی با شاخص‌های اقتصادی و تجاری روسیه ونقش این کشور در تجارت جهانی و اهمیت بازار آن، آشنایی با پیشینه روابط دو جانبه و بررسی مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، آشنایی با مسائل بانکی و روش‌های پرداخت و روش‌های مناسب حمل و نقل کالا درتجارت با روسیه، نقش دریای خزر در تجارت با روسیه، اعتبارسنجی و استعلام مؤثر از شرکت‌های روسی، آشنایی با نحوه تنظیم قرارداد تجاری با شرکت‌های روسی، معرفی محصولات دارای مزیت برای تجارت با روسیه، نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های توزیع کننده کالا و نحوه همکاری و مشارکت با شرکای روسی، پیش نیازهای بنگاه‌های ایرانی جهت حضور در بازار روسیه، نحوه ارزیابی بنگاه‌های ایرانی از سوی شرکت‌های روسی، نحوه محاسبه قیمت تمام شده محصول صادراتی در بازار روسیه و ویژگی‌های قوانین گمرکی و مالیاتی روسیه ارائه خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33227953-074، فکس 33234355-074 و ایمیل yasoujccim@yahoo.com تماس بگیرند.

نظر شما