شناسهٔ خبر: 22886411 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سفیر فلسطین در نشست خبری:

تمام رهبران جهان اسلام باید در طرح آزادی فلسطین کمک کنند

سفیر فلسطین در تهران گفت: تمام رهبران جهان اسلام باید در طرح آزادی فلسطین کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران امروز(پنجشنبه 16 آذر) در نشست خبری با اشاره به سخنرانی شب گذشته ترامپ و اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: از سخنرانی روز گذشته رهبر جمهوری اسلامی و رئیس جمهور درباره قدس و پیام وزارت خارجه و تمام مردم دنیا که کنار ما ایستادند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم آزادی فلسطین نزدیک است و حتما آزاد می شود و ریشه این نبرد قومی، مذهبی و ملی است و همه مسلمانان باید وارد نبرد شوند، افزود: ما از زمانی که مبارزه مسلحانه کردیم، قسم خوردیم خاک فلسطین را آزاد می کنیم؛ اسرائیل سعی می کند که اسرائیل بزرگ را پیاده کند، ترامپ به خاطر قول هایش به اسرائیل سعی می کند، آنها را اجرا کند.

سفیر فلسطین در ایران اضافه کرد: اتفاق دیروز نباید تنها به بیانیه دادن و تظاهرات ختم شود، هشدار می دهم که این یک مسئولیت شرعی است، تمام رهبران جهان اسلام باید در این پروژه کمک کنند تا به آزادی فلسطین منجر شود و همه با پول، اسلحه و سرباز کمک کنند تا فلسطین آزاد شود.

زواوی تصریح کرد: پروژه پیش روی، پروژه اسرائیل بزرگ است و آنها دیگر طرح دو دولت را قبول ندارند، دشمن به ما دولتی نمی دهد و دولت فلسطین باید بر همه خاک فلسطین حکومت کند، باید همه خاک فلسطین را آزاد کنیم و باید بجنگیم.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما