شناسهٔ خبر: 67300562 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حتما تا آخر می‌مانم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خانواده در جامعه اسلامی یک خانواده منفعل نیست بلکه یک سلول کنشمند است که هم کنشنگری می‌کند و هم دیگران را به کنش وامی‌دارد.

صاحب‌خبر -
مناظره | زاکانی: حتما تا آخر می‌مانم
کد خبر: 664232
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۲:۳۵:۰۹

زاکانی خطاب به پورمحمدی و پزشکیان گفت: توصیه‌ام به آقای پورمحمدی و پزشکیان این است که به ستادهایشان بگویند با هم هماهنگ می‌کنند لااقل در بیان‌شان که هماهنگ شده است آبروی شان را نبرند. با هم امروز مطرح کنند که این نامزد چیست و آن نامزد چیست.

وی ادامه داد: بنده اجازه نمی‌دهم کسی حق مردم را ضایع کند. در دفاع مقدس که یک جوان بودم هم نگذاشتم حاضر شدم و آنچه وظیفه‌ام بود را انجام دادم. در دانشگاه و دوره دانشجویی نگذاشتم کسی حق مردم را بخورد آن موقع که دولت وقت می‌خواست سیاست زدگی را در دانشگاه دنبال کرد. در مجلس اجازه ندادم کسی جیب مردم را بزند. در فساد اقتصادی ورود کردم همان‌هایی که امروز در ستادهای شما هستند و امروز هم اجازه نمی‌دهم کلاه سر مردم بگذارید هر کدام که اینجا نشسته‌ایم بالقوه رییس‌جمهوریم این چه نحوه برخورد کردن است؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بنده برنامه هایم از قوی‌ترین برنامه‌ها است و به مردم ارائه می‌کنم. مردم باید قضاوت کنند شما هم هنر داشته باشید برنامه‌هایتان را مطرح کنید چرا تخریب می‌کنید> این خیلی بد است و خوب نیست. آقای پزشکیان لازم نیست به من هم پاسخ دهید. چراکه شما خیلی قرآن می‌خوانید و احادیث اهل بیت می‌خوانید. لااقل بنده شما را می‌شناسم. پایبندی تان پایبندی خوبی است اما کلاه سرشما می‌گذارند. همانطور که در مجلس هم که همکار بودیم دائم کلاه سرشما می‌ذاشتند.

زاکانی تصریح کرد: ناراخت نشوید و جواب خدا را بدهید.

پزشکیان خطاب به زاکانی پرسید: آیا تا آخر می‌مانید.

زاکانی گفت: بله حتما می‌مانم به لطف خدا انشاءالله اگر مردم انتخاب کنند رییس‌جمهور می‌شوم.

این نامزد انتخابات تصریح کرد: نوع مواجه شما غلط است و خیلی زشت است شما خیلی سطحی با موضوعات برخورد می‌کنید و دائما در موضع مطالبه‌گری هستید. به مردم برنامه ارائه کنید. بنده می‌گویم مردم سالاری تا پای صندوق نمی‌شود و باید بعد از آن هم مردم آزادی داشته باشند. برای اصل هشت مدل ارائه می‌کنم.

وی ادامه داد: مردم در حوزه فضای مجازی و اینترنت الان در شهرداری ما کار پیشرو در کشور انجام می‌دهیم و با دولت شهید رییسی هماهنگ کردیم و مسئولیت پذیرفتیم بنده حاضرم فردا ماشین بگذارم و یک تور برای شما دو بزرگوار برگزار کنم و از این مراکز شهرزاد دیدن کنید که چه کارهایی کرده‌ایم. این نحوه برخورد نحوه خوبی نیست.

زاکانی ادامه داد: درباره ماجرای فیلترینگ حتما آقای پورمحمدی نباید صحبت کنند چون بیشترین عامل فیلتر در کشور بوده است به همراه رفقایش. مردم من حرف نادرست به شما نمی‌زنم. دو دهه است که صحبت می‌کنم ده ‌ها بار دادگاه رفته‌ام و سربلند بیرون آمده‌ام و نمی‌گذارم حق شهید رییسی نابود شود کاری را که آقای روحانی نکرد و زیرساخت‌ها را توسعه نداد دولت این شهید بزرگوار توسعه داد حالا الان بدهکار است چون دست‌انداز درست کرده است. اتوبان درست کرده است که دست‌انداز دارد لااقل هنر داشت اتوبان درست کرد دست انداز هم به تعبیر جنابعالی و دوستان تان می‌دانید چطوری است.

وی ادامه داد: به هر حال ناراحت نشوید با هم صحبت کنیم گفتگو کنیم موضوع هم فرهنگی و بناست درباره موضوع فرهنگی باهم صحبت کنیم. شب عید است. فقط آقای پورمحمدی بگوید در سال ۹۲ تا ۹۶ نقش ایشان در فیلتر چیست یا ایشان توبه کرده است از گذشته‌اش یا به یک چیزی رسیده است. لذا باهم گفت‌وگو کنیم اخلاقا به هم احترام بگذاریم و پاسخ هم را بدهیم.

 

نظر شما