شناسهٔ خبر: 22870915 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با دانشجو:

انصارالله می‌تواند کار خاندان سعودی را یکسره کند/ مقابله به‌مثل حق مسلم یمنی‌ها است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: قدرتی که انصارالله یمن، کمیته‌های مردمی و ارتش این کشور دارد به راحتی می‌تواند کار عربستان را یک سره کند.

صاحب‌خبر -
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به حمله موشکی انصارالله یمن به امارات اظهار داشت: نمی‌شود زورگویی به نام عربستان به نیابت از امریکا چهار سال مداوم مردم بیگناه و مظلوم یمن را بمباران کند و هیچ کس پاسخ این زورگویی را ندهد.

وی افزود: تا آنجا که مردم یمن را می‌شناسیم آن‌ها مردمی شجاع، قانع، مبارز هستند که تاکنون نیز طبع انقلابی شان موجب شده تا جوابی در خور شان عربستانی‌ها به این کشور ندهند و گرنه قدرتی که انصارالله یمن، کمیته‌های مردمی و ارتش این کشور دارد به راحتی می‌تواند کار عربستان را یک سره کند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه یمنی‌ها در پاسخ قاطع و دندان شکن به سعودی‌ها خویشتن داری می‌کنند تصریح کرد: طی این مدت یمن تن‌ها یک مورد پاسخ به زورگویی‌های ریاض داد که همه دنیا دیدند همه معادلات به هم ریخت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: امروز نوبت امارات است که علی رغم میل باطنیش در مسائل منطقه‌ای تابع محض سعودی‌ها شده است. هر چند اقدام اخیر انصارالله اقدام کوچکی بود و حق عربستان زورگو بیش از این‌ها است.

وی تاکید کرد: پاسخ انصارالله به حمایت‌های بچه گانه امارات از عربستان در منطقه می‌تواند تازه اول ماجرا باشد تا جایی که آن‌ها دست از بمباران، کشتار و محاصره یمن بردارند.

حاجی دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: حق مردم یمن است که نسبت به جنگ افروزی‌های سعودی‌ها پاسخ متقابلی بدهند و این موضوع می‌تواند کاملا معادله جنگ میان عربستان علیه مردم مظلوم یمن را تغییر دهد.

نظر شما