شناسهٔ خبر: 22846248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

چهره‌های مختلف سیاسی مهمان امروز دانشگاه‌های سراسر کشور

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایلنا در یکی از مهمترین برنامه‌های امروز در دانشگاه تربیت مدرس بهزاد نبوی، محمود صادقی و عبدالله رمضان زاده سخنرانی می‌کنند و دانشگاه شهید رجایی میزبان الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس خواهد بود.

انجمن اسلامی آزاد اندیش دانشگاه علامه میزبان علیرضا بهشتی شیرازی و حمیده زرآبادی است و علی مطهری نیز در انجمن اسلامی این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد. سعید زیباکلام هم مهمان بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی خواهد بود تا یکی از سیاسی ترین برنامه های روز دانشجو در این دانشگاه رقم بخورد.

شهربانو امانی را گرفت و عضو شورای شهر تهران و عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی مهمان انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه است و غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران هم در دانشگاه علوم پزشکی زنجان سخنرانی می‌کند و صادق خرازی دبیرکل ندای ایرانیان نیز در دانشگاه کردستان مهمان انجمن اسلامی دانشجویان خواهد بود.

احمد مازنی به دانشگاه قم می‌رود و در برنامه انجمن اسلامی اعتدال دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی قم سخنرانی می‌کند و رسول منتجب نیا هم در یاسوج مهمان برنامه انجمن اسلامی دانشجویان خواهد بود.

همچنین در یکی از برنامه‌های جذاب امروز صادق زیباکلام و پیام فضلی نژاد در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی با هم مناظره خواهند کرد.

در ادامه علی باقری از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای در دولت دهم به اهواز می رود تا در دانشگاه جندی شاپور سخنرانی کند. ضرغامی مهمان دانشگاه آزاد تهران جنوب  است و دانشگاه علوم پزشکی شیراز میزبان زاهدی وزیر سابق علوم خواهد بود.

نظر شما