شناسهٔ خبر: 22829427 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

کمک و ابراز همدردی دانش آموز و خیر دامغانی با زلزله زدگان کرمانشاه

دانش آموز و خیر دامغانی، به زلزله زدگان کرمانشاهی کمک و با آنان ابراز همدردی کرد و گفت: امیدوارم هرچه زودتر این کانکس به دستشان برسد تا در این هوای سرد در آن ساکن شوند و بتوانند در این سرپناه، با آرامش بیشتری به درس هایشان ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از دامغان؛ حادثه جان باختن و بی خانمان شدن عده ای از هموطنان در زلزله کرمانشاه، عواطف انسانی عموم مردم ایران اسلامی را بر آن داشت تا هر چه در توان دارند به یاری این عزیزان برآیند شاید بتوانند کمی از درد و آلام آنها کم کنند.

این بار دانش آموز دامغانی سید حسین شاهچراغ با کمک به ساخت یک کانکس برای مردم زلزله زده و ارسال آن با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران شهرستان دامغان، به مناطق زلزله زده در خیل بزرگ کمک کنندگان به مردم کرمانشاه پیوست.

این دانش آموز دامغانی می گوید: هنگامی که چند روز قبل هوا سرد شد، به یاد هم سن وسال های خود افتادم که اکنون در این هوای سرد چه می کنند؛ تصمیم گرفتم به آنها کمک کنم و از پدرم درخواست کردم از پس اندازم برایشان کانکس تهیه کنیم و او با مهربانی از من قبول کرد.

سید حسین شاهچراغ ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر این کانکس به دستشان برسد تا در این هوای سرد در آن ساکن شوند و بتوانند در این سرپناه در آرامش بیشتری به درس هایشان ادامه دهند.

لازم بذکر است کانکس دیگری نیز توسط یکی دیگر از خیرین دامغانی به همراه این کانکس اهدا شد و به مناطق زلزله زده ارسال گردید.

 

 

نظر شما