شناسهٔ خبر: 22818230 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

ارسال دو کانکس برای دانش‌آموزان زلزله‌زده غرب کشور

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس گفت: به همت کارکنان آموزش‌وپرورش فارس ،دو کانکس کلاس درس برای استفاده دانش‌آموزان زلزله زده غرب کشور به کرمانشاه ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا، غلامعلی حق شناس با اعلام این خبر گفت: در ادامه کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان اداره کل آموزش ‌وپرورش فارس به مناطق زلزله زده غرب کشور، دو کانکس کلاس درس به کرمانشاه ارسال شد.
 
وی با اشاره به امکانات این کلاس ها اظهار كرد: این سازه های فلزی امکان اتصال به شبکه برق سراسری و همچنین  نصب پنل های خورشیدی را دارد که با تامین برق برای آن ،سیستم سرمایشی و گرمایشی و امکان استفاده از فناوری های نوین  همچون کامپیوتر برای دانش آموزان فراهم می شود.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: ارزش ریالی هر کدام از این کانکس ها 170 میلیون ریال می باشد .
 
رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز نیز بيان كرد: همزمان با ارسال کانکس های اهدایی کارکنان آموزش و پرورش فارس به کرمانشاه، محموله غیر نقدی دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز نیز به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
 
هدایت اله نوروزی افزود: این محموله غیر نقدی شامل؛ 356 تخته پتو، 50 کیلو قند، 10 کیسه برنج ده کیلویی، 21 عدد پیک نیک، 3 عدد بخاری نفتی، 21 عدد هیتر برقی، 9 چادر مسافرتی، 3 کارتن شوینده، 50 کارتن لوازم بهداشتی، 70 شل انواع کنسرو، 100 شل آب معادنی و مقادیری البسه نو ،لوازم التحریر و اسباب بازی است.
 
وی گفت: در کنار کمک های غیر نقدی ،بالغ بر 60 میلیون ریال نیز کمک های نقدی از سوی دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه جمع آوری شده است.

نظر شما