شناسهٔ خبر: 22827252 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

مرور برخی از برنامه‌های دانشگاه‌ها برای روز دانشجو

در ذیل نگاهی داریم به مهم‌ترین برنامه‌های امروز دانشگاه‌ها به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، روز 16 آذر که فرامی‌رسد، تشکل‌های مختلف دانشجویی در دانشگاه‌های کشور اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع سیاسی و فرهنگی می‌کنند؛ برنامه‌هایی که اکثرا با حضور چهره‌های شاخص سیاسی و فرهنگی برگزار می‌شود  و در آن مسائل روز اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مطرح و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. در ذیل نگاهی داریم به مهم‌ترین برنامه‌های امروز دانشگاه‌ها به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برنامه‌ای تحت عنوان «چه کسی دانشجو را کشت!؟» را ساعت 15 با حضور عبدا... گنجی و وحید برگزار می‌کند.

 بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برنامه «بررسی سیر جنبش‌های دانشجویی در انقلاب اسلامی» را ساعت 13 و با حضور حسن عباسی برگزار خواهد کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی نیز برنامه «نهضت مطالبه‌گری» را ساعت 12:30 با حضور محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در سالن آمفی‌تئاتر استاد شهریار دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز نیز ساعت 13 مراسم هشتمین سالگرد تدفین شهدای گمنام و سومین کنگره شهدای مدافع حرم استان خوزستان را با حضور مجتبی رمضانی، مداح؛ حجت‌الاسلام موسوی، سخنران و محمد احمدیان، راوی برگزار خواهد کرد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نیز تریبون آزاد دانشجویی را با عنوان «جنبش دانشجویی آنچه که بود، آنچه که شد» را ساعت 11:30 برگزار می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز میزگرد دانشجویی را با موضوع «جنبش دانشجویی و رسالت آن» با حضور نمایندگان تمامی تشکلات دانشجویی از ساعت 12:30 در سالن اجتماعات دانشکده علوم برگزار می‌کند.

 همچنین انجمن اسلامی دانشجویان پیروز خط امام دانشگاه نیز برنامه «دانشگاه صحن آزادی» را با حضور حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا از ساعت 12:30 تا 14 در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی برگزار خواهد کرد.

 انجمن اسلامی دانشجویان معتدل دانشگاه بوعلی سینا نیز همایش «اصلاحات و جنبش دانشجویی» از ساعت 12:30 را با حضور صادق خرازی در سالن اجتماعات شهید چمران برگزار خواهد کرد.

نظر شما