شناسهٔ خبر: 22802800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

برنامه کامل هفته ششم لیگ دسته یک والیبال

هفته ششم لیگ دسته یک روز یکشنبه ۱۲ آذرماه با هشت دیدار پیگیری می شود که رقابت تیم های دوم با سوم جدول جذابیت های خاص خود را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام شهید «محسن حججی» یکشنبه ۱۲ آذرماه با هشت دیدار در شهرهای آمل، مهاباد، بابلسر، تهران (دو دیدار)، قم، اردکان و شهریار پیگیری خواهد شد.

در گروه نخست این رقابت ها تیم کاله جوان که با ۴ برد و ۱۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، میزبان شهرداری جوان ارومیه که با ۴ برد و ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول خواهد بود.

با توجه به اینکه دو تیم چهار برد در پرونده کاری دارند، فاتح این مسابقه با هر نتیجه ای جایگاه بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد.

در این گروه تیم شهرداری قزوین که با ۴ برد و ۱۲ امتیاز صدرنشین است، در بابلسر میهمان توپکاه خواهد بود. نماینده بابلسر نیز با سه برد و ۱۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول است و دو مسابقه فوق حساسیت های خاص خود را دارد.

در سومین دیدار این هفته لیگ دسته یک، تیم راه یاب ملل مریوان در تهران به مصاف ملوان می رود. راه یاب هم اکنون با سه برد و ۱۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول است و یکی از مدعیان قهرمانی در نیم فصل این گروه محسوب می شود، به همین دلیل برای رسیدن به این هدف باید در دو مسابقه پیش رو تا پایان دور مقدماتی فاتح میدان باشد. تیم ملوان تهران نیز با یک برد و سه امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

مقاومت مهاباد در چهارمین مسابقه گروه نخست لیگ دسته یک در هفته ششم میزبان بیمه رازی نور است. دو تیم بیمه رازی (یک برد و دو امتیاز) و مقاومت (بدون برد و یک امتیاز) در انتهای جدول این گروه قرار دارند و مقاومت برای کسب نخستین برد خود در این رقابت ها به امتیاز میزبانی این مسابقه امیدوار است.

در گروه دوم نیز جدال تیم های دوم و سوم جدول حساسیت خاص خود را دارد زیرا دو تیم صنایع اردکان و شهروند اراک با سه برد و ۱۰ امتیاز در رتبه دوم و سوم جدول قرار دارند و فاتح این مسابقه رتبه دومی اش حتمی است. این مسابقه به میزبانی اردکان برگزار می شود.

صنایع اردکان در هفته پنجم در حالی مغلوب نماینده آبادان شد که صدر جدول را در اختیار داشت و این هفته برای جبران این نتیجه انگیزه خاصی دارد.

تیم گل گهر سیرجان که با ۴ برد و ۱۱ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد، در هفته ششم لیگ دسته یک میهمان کریمه قم است. کریمه با یک برد و سه امتیاز در انتهای جدول این گروه است اما برای شکست گل گهر با امتیاز میزبانی انگیزه زیادی دارد.

چهل و پنجمین دیدار لیگ دسته یک والیبال در شهر تهران برگزار می شود و تیم عقاب نهاجا در این مسابقه میزبان لاستیک بارز کرمان است.

نماینده کرمان با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول ست و عقاب نهاجا با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. عقاب در صورت شکست میهمان خود امکان صعود دو پله ای در جدول این گروه خواهد داشت.

در آخرین مسابقه هفته ششم لیگ دسته یک مردان سال ۹۶ تیم پیروزی کیش در شهریار میزبان نماینده آبادان خواهد بود. تیم های پالایش نفت آبادان و موسسه فرهنگی و ورزشی پیروزی کیش با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه های ششم و هفتم جدول قرار دارند و فاتح این دیدار نیز جایگاه بالاتر را در اختیاز خواهد گرفت.

برنامه کامل هفته ششم لیگ دسته یک به قرار زیر است:

گروه اول:

آمل، ساعت ۱۶: کاله جوان – شهرداری جوان ارومیه

مهاباد، ساعت ۱۶: مقاوت مهاباد – بیمه رازی نور

بابلسر، ساعت ۱۶: توپکاه بابلسر – شهرداری قزوین

تهران، ساعت ۱۶: ملوان تهران – راه یاب ملل مریوان

گروه دوم:

تهران، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: عقاب نهاجا – لاستیک بارز کرمان

قم، ساعت ۱۶: کریمه قم – گل گهر سیرجان

اردکان، ساعت ۱۶: صنایع اردکان – شهروند اراک

شهریار، ساعت ۱۶: موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش – پالایش نفت آبادان

نظر شما