شناسهٔ خبر: 22761254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاندار مازندران در اجلاسیه نماز: نماز جماعت سه وعده در مساجد برگزار شود

حوزه/ نماینده عالی دولت در مازندران با بيان اين كه اقامه نماز در هر سه وعده در مساجد بسيار زيبنده است، گفت: نماز جماعت حتي با حضور كمترين افراد مي تواند در مساجد استان برپا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، محمد اسلامی، استاندار مازندران امروز در سومین اجلاسیه استانی نماز در ساری در اجلاسيه استاني با بیان این که نماز براي انسان مايه سعادتمندي، توفيق و موجب فخر است، گفت: بايد همراه با برگزاري جلسات و جشنواره ها براي توسعه فرهنگ نماز در عمل نيز نشان دهيم كه به اين معنا پايبنديم و با همه ظرفيت به اين فريضه مي پردازيم.

وی بر ضرورت شركت كاركنان دستگاه هاي اجرايي و ارباب رجوع در نماز جماعت تاكيد كرد و خاطر نشان ساخت: ستاد اقامه نماز رسالت دارد تا ظرفيت حضور در نماز را گسترش دهد و نبايد نمازخانه يا مسجدي فاقد امام جماعت داشته باشيم و بايد براي حل اين مساله همه با هم تلاش كنيم و جديت به خرج دهيم.

نماینده عالی دولت در مازندران با بيان اين كه اقامه نماز در هر سه وعده در مساجد بسيار زيبنده است، گفت: نماز جماعت حتي با حضور كمترين افراد مي تواند در مساجد استان برپا شود.

اسلامي با بيان اهميت و جايگاه نماز جماعت گفت: بايد فضا و محيط را براي برپايي نماز جماعت مهيا كنيم و از ظرفيت خيرين براي گسترش نماز و تمهيد فضاي مورد نياز براي اقامه نماز به نحو شايسته بهره ببريم.

استاندار مازندران با تاكيد بر اين كه بايد فضاهاي اقامه نماز در ادارات و محلات فراهم شود، تصريح كرد: صداي اذان شفاي جان انسان است و بايد از همه فضاها در استان به گوش برسد.

وي با بيان اين كه انجام فريضه اول وقت نماز را به دستگاه هاي اجرايي، فرماندارن و بخشداران ابلاغ كرده ايم، عنوان داشت: فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اين كه به نماز نگوييد وقت كار است به كار بگوييد وقت نماز است را بايد در عمل تحقق ببخشيم.

استاندار مازندران با اشاره به اين كه دشمن از دشمني خود براي نابودي اسلام و قرآن هرگز حيا نمي كند و دست از دشمني با ما برنخواهد داشت، اظهار داشت: امروز ميزان حضور در فضاي مجازي بيش از فضاي حقيقي است و نمي شود از آن غفلت نمود يا با آن مقابله كرد، بلكه بايد آن را تصرف نمود و از اين ظرفيت در جهت غناي فرهنگ جامعه استفاده كرد.

نماينده عالي دولت در مازندران، تاكيد كرد: كم هزينه ترين اقدام بهره گيري از فضاي مجازي است، چرا كه مي توان در آن اقدامات گسترده و تاثير گذار انجام داد و نبايد از اين جبهه آسيب ببينيم.

انتهای پیام

نظر شما