شناسهٔ خبر: 22690140 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اطلاعیه بانک تجارت درباره پرداخت وجوه سپرده‌گذاران "البرز ایرانیان"

بانک تجارت نخستین اطلاعیه خود را در خصوص پرداخت وجوه سپرده‌گذاران "تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان" منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت در این اطلاعیه آمده است: 

با تبریک فرارسیدن آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج)، بدین‌وسیله به اطلاع سپرده‌گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان می‌رساند: براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تشکیلات فوق به بانک تجارت و حسب تصمیم سران سه قوه، شرایط لازم برای پرداخت وجوه سپرده‌گذاران فراهم آمده است، لذا با عنایت به تخصیص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر شد، وجوه سپرده‌گذاران بر اساس جداول ذیل(مندرج در سایت اینترنتی این بانک) پرداخت شود.

از این رو از سپرده‌گذارانی که مانده مجموع سپرده‌های آنها تا مبلغ یک میلیارد ریال است، دعوت به عمل می‌آورد تا با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی، دفترچه یا گواهی سپرده به شعب منتخب بانک تجارت مطابق لیست ذیل مراجعه کنند.

از سپرده‌گذاران تقاضا می‌شود برای سهولت در انجام کار، صرفا در تاریخ‌های تعیین شده به شعب منتخب این بانک مراجعه کرده و همکاری لازم را با کارکنان شعب برای تسریع در احراز هویت و پرداخت وجوه به عمل آورند. وجوه سایر سپرده‌گذاران نیز پس از ابلاغ مراجع ذی‌صلاح، تعیین تکلیف می‌شود. بانک تجارت از صبر و شکیبایی سپرده‌گذاران سپاسگزاری می‌کند.

همچنین تسهیلات‌گیرندگان نیز می‌توانند از طریق شعب منتخب بانک تجارت نسبت به واریز و یا تسویه تسهیلات و اقساط تعیین شده اقدام کنند. سپرده‌گذاران می‌توانند اطلاعات بیشتر در این خصوص را از سایت اینترنتی این بانک و یا مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره ۱۵۵۴ دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جدول زمانی پرداخت وجوه سپرده‌گذاران با مبالغ تا سی میلیون ریال، جدول زمانی پرداخت وجوه سپرده‌گذاران با مبالغ از سی میلیون تا یک میلیارد  ریال و فهرست شعب منتخب بانک تجارت برای پرداخت وجوه سپرده‌گذاران را در این لینک مشاهده کنند.

انتهای پیام

نظر شما