شناسهٔ خبر: 22673799 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعیین تکلیف سپرده گذران البرز ایرانیان و وحدت از فردا

تهران - بانک تجارت روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پرداخت وجوه سپرده گذاران تشکیلات موسوم به «البرز ایرانیان» از فردا (چهارم آذرماه) آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

بانک تجارت در اطلاعیه خود از سپرده گذاران این تشکیلات خواسته است طبق جدول زمان بندی اعلام شده به شعب مراجعه کنند.
در این اطلاعیه آمده است: براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تشکیلات فوق به بانک تجارت و حسب تصمیم سران محترم سه قوه ، شرایط لازم برای پرداخت وجوه سپرده گذاران فراهم آمده است ، لذا با عنایت به تخصیص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر گردید وجوه سپرده گذاران براساس جداول مندرج در سایت اینترنتی بانک تجارت پرداخت گردد .
در ادامه این اطلاعیه آمده است: سپرده گذارانی که مانده مجموع سپرده های آنها تا مبلغ یک میلیارد ریال است با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی، دفترچه یا گواهی سپرده به شعب منتخب بانک تجارت مطابق لیست مندرج در سایت اینترنتی بانک تجارت مراجعه کنند.
بانک تجارت تاکید کرده است: وجوه سایر سپرده گذاران نیز پس از ابلاغ مراجع ذی صلاح تعیین تکلیف خواهد شد. بانک تجارت از صبر و شکیبایی سپرده گذاران سپاسگزاری می نماید.
این اطلاعیه می افزاید: تسهیلات گیرندگان نیز می توانند از طریق شعب منتخب بانک تجارت نسبت به واریز/تسویه تسهیلات و اقساط تعیین شده اقدام نمایند.
مدیریت دارایی و بدهی‌های تعاونی اعتبار غیرمجاز منحله «البرز ایرانیان» نیز مطابق برنامه‌ ریزی انجام شده به بانک تجارت واگذار شده و در حال حاضر مدیران این تعاونی منحله به دلیل سوءمدیریت توسط مرجع قضائی بازداشت شده‌اند و اتهامات آنها در دست بررسی است.
**
موسسه اعتباری ملل نیز روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد که پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت (آرمان) از فردا (چهارم آذرماه) آغاز می شود.
در این اطلاعیه آمده است: آن دسته از سپرده گذارانی که مانده مجموع سپرده آنان تا مبلغ یک میلیارد ریال است با در دست داشتن تصویر اصل شناسنامه، کارت ملی، و دفترچه حساب یا گواهی سپرده به منظور دریافت وجه سپرده خود به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: پرداخت وجوه سایر سپرده گذاران نیز پس از تصمیم مراجع ذی صلاح در مراحل بعدی تعیین می شود.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRANeco
اقتصام*9132*خبرنگار: لیلا جودی*انتشار:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما