شناسهٔ خبر: 22554802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

همدلی چوخه کاران تربت جام به زلزله ‌زدگان غرب کشور

تربت جام ـ مسئول انجمن کشتی باچوخه تربت‌جام: چوخه کاران تربت‌جامی دریک اقدام انسان دوستانه در کمک به زلزله ‌زدگان در قالب دو اکیپ سیار یک‌ روزه کمک‌های هموطنان اعم از وجوه نقدی و غیر نقدی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال را جمع‌آوری کردند.

صاحب‌خبر -

حبیب حسینی عصر امروز جمعه در گفتگو با قدس آنلاین افزود: چوخه‌کاران تربت جام  نیزبا تأسی ازمنش پهلوانی  انسان دوستانه برای کمک به هموطنان زلزله همایش همدلی بوجود آورده و تا حرکت های پهلوانی در راه کمک به مردم همچنان زنده بماند.

وی با اشاره به اهداف این مشارکت همدلی اشاره کرد و افزود: با وقوع این حادثه دلخراش ضمن دعوت عمومی از پهلوانان این رشته سنتی و ساماندهی آنان در قالب دو اکیپ سیار یک‌ روزه و مراجعه به منازل هموطنان تربت‌جامی و اعلام خیابانی وجوه نقدی و غیر نقدی مردم شیعه و اهل سنت به ارزش ۱۲میلیون تومان را جمع‌آوری کردند.

وی با قدردانی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان در پشتیبانی اکیپ‌های سیار اضافه کرد: مایحتاج ضروری زلزله‌ زدگان اعم از ۱۲۰ تخته پتو، خشکبار، کنسرو، کمپوت، پوشاک، وجوه نقدی، چادر مسافرتی و پلاستیک جمع‌آوری و این اقدام در روزهای آتی ادامه داشته که اقلام نقدی وغیرنقدی جهت اعزام به مناطق آسیب‌دیده غرب کشور به مراجع ذی‌ربط تحویل خواهد گردید.

نظر شما