شناسهٔ خبر: 22495896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تعدد انتشارات در مازندران، نشان از علاقه مردم این دیار به کتابخوانی است

خبرگزاری شبستان: یکی از غرفه داران نمایشگاه کتاب مازندران، تعدد انتشارات و وجود بیش از ۵۰۰ ناشر قوی در استان را نشان از علاقه مردم این دیار به کتابخوانی دانست.

صاحب‌خبر -

محمدصادق سراجی، غرفه دار غرفه نشر دانشجو نمایشگاه کتاب ساری، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان  گفت: کتاب های تست کنکور، دانشگاهی، عمومی، تاریخ، کودکان و به ویژه دانش پژوهان جوان مربوط به استعدادهای درخشان را در این غرفه به معرض دید علاقه مندان، قرار داده است.

 

وی با اشاره به استقبال عالی علاقه مندان به این سری از کتاب ها، اظهار کرد: با 25 سال تجربه در این حیطه، براین باورمعتقدم که برگزاری نمایشگاه یار مهربان به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار بیشتر از نمایشگاه های انفرادی، مخاطب دارد.

 

سراجی بیان کرد: فضای مجازی بیشتر بر دانشجویان و جوانان، تاثیرگذار بوده است و آنها از خرید کتاب، امساک می کنند اما سنین بزرگسال همچون گذشته با توجه به عادت خود به کتاب های مکتوب، روی می آورند.

 

وی ابراز کرد: تعدد انتشارات و وجود بیش از 500 ناشر قوی در مازندران، نشان از علاقه مردم این دیار به کتابخوانی و سابقه فرهنگی آنها دارد.    

 

به گزارش شبستان، نمایشگاه بزرگ کتاب ساری تا 27 آبان ماه جاری از ساعت 9 – 20، به آدرس میدان امام خمینی(رحمت الله علیه)، مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران پذیرای علاقه مندان به کتابخوانی و دوستداران حوزه نشر، است.

نظر شما