شناسهٔ خبر: 22480732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به زلزله دیدگان

نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار گلستان در پی وقوع زلزله در غرب کشور پیام تسلیت جداگانه صادر کردند.

صاحب‌خبر -

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پی وقوع زلزله درغرب کشور و کشته و مجروح شدن شماری از هموطنانمان پیام تسلیتی صادر کرد.

تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان  به زلزله دیدگانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درگلستان  آمده است ؛ حادثه زمین لرزه در مناطق غربی کشور بویژه استان کرمانشاه که موجب کشته و مجروح شدن عده ای از هموطنان شده باعث تاسف و تاثر گردید.

در بخش دیگری از پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی آمده است ؛ از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای آسیب‌دیدگان و بازماندگان شفای عاجل و صبر و اجر جزیل مسئلت دارم و لازم است مسئولان محترم و عموم ملت عزیز مساعی خود را برای کاهش آلام این عزیزان به کار برند.

تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان  به زلزله دیدگان

در پیام استاندار گلستان نیز آمده است ؛ خبر حادثه زمین لرزه در غرب کشور و جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان موجب تأسف و اندوه فراوان شد.

سید مناف هاشمی در پیام خود آورده است ؛ اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان گلستان، این حادثه‌ی تلخ و مصیبت‌بار را به ملّت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم عزیز و مصیبت زده استان های کرمانشاه و ایلام و خانواده های آنان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان صبر و تحمل این محنت جان گداز را مسالت دارم .

درر بخش دیگری از پیام هاشمی آمده است ؛ یقیناً تمامی ظرفیت های استان در کنار مردم حادثه دیده در غرب استان هستند و از هیچ همیاری در زمینه امدادرسانی دریغ نخواهند کرد و امیدواریم این همراهی بتواند در کاهش آلام و جبران خسارات مادی و معنوی موثر باشد.

 

 

نظر شما