شناسهٔ خبر: 22473789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

ملاقات 100 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با وزير آموزش و پرورش

مديركل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از ملاقات100 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با وزير آموزش و پرورش خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، سيد محمد شفيعي در خصوص تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان، اظهاركرد: درحال حاضر چهارمين جلسه كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان با همكاري وزارت آموزش و پرورش برگزار گرديد و باتوجه به گزارش هفتگي كميسيون هاي مجلس، صبح روز دوشنبه پنجمين جلسه برگزار خواهد شد .

مديركل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش  تصريح كرد: در اين جلسه به تناسب موضوع مسئولين مربوطه، وزراء و معاونين ذي ربط با دعوت كتبي حضور پيدا مي‌كنند و نتايج مربوط به اين موضوع پس از جمع بندي نهايي توسط كميسيون مربوطه، جهت قرائت در صحن علني مجلس ارائه خواهد شد.

وي به چگونگي تعامل وزيرآموزش و پرورش با مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و افزود: بنا به درخواست نمايندگان مجلس ديدارهاي منظم هفتگي با وزير آموزش و پرورش صورت مي گيرد و اين ملاقات‌ها در جهت حل مشكلات آموزش و پرورش در سطح ملي، استاني و منطقه‌اي انجام مي شود.

شفيعي با تاكيد بر اين كه تا كنون،100 نفراز نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با وزيرآموزش و پرورش ملاقات داشته اند، افزود: وزيرآموزش و پرورش از بدو ورود دركابينه دوازدهم، هر هفته در مجلس حضور داشته و به درخواست‌ نمايندگان رسيدگي مي‌كنند.

مديركل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به حضور معاونين وزير آموزش و پرورش دركميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اشاره كرد و گفت: فيض، معاون پرورشي و فرهنگي، حميدي، معاون تربيت بدني و سلامت و عباسپور، مديركل انجمن اولياء و مربيان  اين هفته در كميسيون حضور پيدا كردند .

شفيعي به بازگشت «طرح استخدام معلمان حق التدريس، مربيان پيش دبستاني و آموزشياران نهضت سوادآموزي»، به كميته آموزش، كميسيون تحقيقات مجلس جهت بررسي اشاره كرد و گفت: با توجه به اهميت و ظرافت كار تعليم و تربيت، موضوع جذب و استخدام در آموزش و پرورش بايد با حساسيت و دقت انجام شود ودر اين خصوص با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مسئولين حوزه تخصصي در وزارتخانه، سازمان اداري و استخدامي كشور و ساير مراجع ذي ربط در دولت همكاري نزديكي داريم.  

وي خاطرنشان كرد: پس از برگزاري جلسات كارشناسي، «طرح استخدام معلمان حق التدريس، مربيان پيش دبستاني و آموزشياران نهضت سوادآموزي» جهت تعيين تكليف نهايي از طريق كميسيون به صحن علني ارسال خواهد شد.

نظر شما