شناسهٔ خبر: 22441629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استقبال گرم کرمانشاه از یار مهربان/ وعده دیدار کتاب دوستان در بوستان شاهد

خبرگزاری شبستان: مردم کرمانشاه در نخستین روز از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کرمانشاه استقبال پرشوری از این رویداد فرهنگی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، یارمهربان که این روزها در لابه لای هزاران شبکه اجتماعی، فضای بی انتهای مجازی و شبکه های ماهواره ای، حال و روز خوبی ندارد، امروز در کرمانشاه به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

 

کرمانشاهیان در اثبات فرهنگ دوستی و علاقه مندی به کتاب و کتابخوانی، از ساعت اولیه صبح روز شنبه(20 آبان) و ساعت ها پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه های استان حضور پیدا کرده و با بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه، کتب مورد نیاز خود را خریداری کردند.

 

آیین افتتاحیه نمایشگاه  در ساعت 15 نیز که با حضور مسئولان، فرهیختگان و دوستداران کتاب همراه بود، از دید بازدیدکنندگان دور نماند به گونه ای که فضای خالی در سالن باقی نمانده بود و بازدیدکنندگان بی صبرانه منتظر افتتاح رسمی و بازگشایی غرفه ها در نوبت عصر بودند.

 

حضور ۱۶ ناشر استان کرمانشاه از قبیل طاقبستان، باغ نی، دیباچه و تریفه در کنار ناشران سراسری که با توجه به رقم بالای خرید کتاب از سوی کرمانشاهیان رغبت فراوانی برای حضور درسیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه داشتند، نمادی از فرهنگ غنی و پیشینیه ارزشمند کرمانشاه را به نمایش گذاشته است.

 

نمایشگاه سیزدهم که در نخستین روز از هفته کتاب با نام «کتاب، اهالی قلم و رسانه» آغاز به کار کرده است، با حضور پررنگ نویسندگان، مولفان و خبرنگاران از سوی این قشر نیز به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

 

بنابر اعلام دست اندرکاران نمایشگاه، عرضه تازه های کتاب که اختصاص به آثار چاپ شده در سال های 95 و 96 است به عنوان یکی از نقاط قوت نمایشگاه نیز برای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی قابل توجه خواهد بود.

 

از سوی دیگر ارائه بیش از 50 هزار عنوان کتاب با تخفیف 20 درصد، همراه با فروش بن کارت های الکترونیکی که با 20 تا 40 درصد تخفیف به بازدید کنندگان عرضه می شود، شرایط را برای بهره مندی بیش از پیش دوستداران کتاب، محققان و پژوهشگران از گنجینه های عظیم یار مهربان فراهم کرده است.

 

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب کرمانشاه از (۲۰ تا ۲۵ آبان) در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در بوستان شاهد مهیای بازدید علاقه مندان است.

 

 

 

نظر شما