شناسهٔ خبر: 22372645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رئیس دانشگاه ایلام:

استقبال از زائران اربعین در موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام

ایلام – رئیس دانشگاه ایلام گفت: موکب جامعه دانشگاهی ایلام با نام موکب شهدای هسته ای میزبان زائران اربعین حسینی در مرز مهران است.

صاحب‌خبر -

محمد علی اکبری روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی و صلواتی شهدای هسته ای دانشگاه ایلام و معاونت فرهنگی وزارت علوم در مرز مهران برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی برپا شده است، اظهارداشت: این موکب در راستای اجرای مصوبات ستاد اربعین دانشگاهیان کشور، در پایانه مرزی مهران دایر گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این موکب دانشجو محور است، افزود: در این موکب، علاوه بر دانشجویان از حضور اساتید و کارکنان بعنوان خادم اربعین استقبال می شود.

رئیس دانشگاه ایلام و رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان استان توزیع اقلام فرهنگی و راهنمایی زائران اربعین و برنامه های فرهنگی و نماز جماعت را از برنامه های این موکب در ایام اربعین عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در این موکب نذورات کارکنان، دانشجویان و اعضای هیأت علمی، بصورت مواد خوراکی در بین زائرین توزیع می شود.

محمد علی اکبری با اشاره به نقش استان ایلام در پذیرایی از  زائرین راهپیمایی اربعین، بیان داشت: برابر مصوبات ستاد اربعین دانشگاهیان استان، فعالیت های مشابهی برای دیگر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان برنامه ریزی شده  و جامعه دانشگاهی تا بازگشت کامل زائران فعال خواهد بود.

نظر شما