شناسهٔ خبر: 22195730 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پانزدهمین جلسه شورای شهر تهران آغاز شد

به گزارش ایرنا،اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یک شنبه بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران»، بررسی یک

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا،اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یک شنبه بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران»، بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه «الزام شهرداری تهران به تهیه واجرای دستور العمل های ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و ورزشی به کارکنان شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه» را در دستور کار دارند.
همچنین ارائه گزارش مبنی بر چشم انداز، رویکردها و برنامه کلان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران توسط محمد علیخانی رئیس کمیسیون و افشین حبیب زاده نائب رئیس کمیسسون در دستور امروز قرار دارد.
اعضای شورای شهر در این جلسه انتخاب نمایندگانی از میان اعضای شورا برای عضویت در مجامع قانونی مجموعه مدیریت شهری را که سه جلسه به تعویق افتاده رادر دستورکارقرارمی دهند.
همچنین محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و هنری از قرائت نطق پیش از دستور انصراف داد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7244/9343/1735

نظر شما