شناسهٔ خبر: 2215555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

نه لیست مازاد پرسپولیس مشخص است، نه لیست خرید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «امیدوارم هواداران به ورزشگاه بروند و باعث ترس بیشتر حریف فردای تیم ملی شود.»

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان درباره لیست مازاد تیمش اظهار داشت: «ما هنوز نه لیست مازادمان مشخص شده و نه لیست خرید. هر چیزی هم در رسانه ها منشر می شود، درست نیست. تمام حواسمان به دیدار با استقلال است و بعد از این مسابقه به مسائل دیگر می اندیشیم.»

 

وی درباره دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی اظهار داشت: «تیم ملی کار راحتی مقابل کره ندارد. تیم ما کمی دیر اردوهای تدارکاتی اش را برگزار کرده و این مسابقه به نوعی اولین دیدار ملی دوستانه برای تیم ما است.»

 

درخشان ادامه داد: «برخلاف تیم ایران، کره ای ها با روحیه ای خوب و آمادگی مطلوبی به ایران آمده اند. آنها برای این مسابقه بسیار از تیم ما آماده تر هستند اما این بازی برای کره ای ها یک نکته منفی دارد و آن هم بازی در ورزشگاه آزادی است. از قدیم الایام تیم ملی کره از ورزشگاه آزادی هراس داشت و همیشه می ترسیدند در این ورزشگاه بازی کنند. همین مساله می تواند به سود ایران باشد. امیدوارم هواداران هم به ورزشگاه بروند و باعث ترس بیشتر حریف فردای تیم ملی شود.»

 

سرمربی پرسپولیس همچنین تاکید کرد: «من فکر می کنم با وجود تمام مسائل، نتیجه این بازی چندان اهمیتی ندارد. کی روش از این بازی اهداف دیگری دارد و فکر می کنم می تواند به مسائلی که مدنظر دارد، دست پیدا کند. هدف ما باید جام ملتهای آسیا باشد و به مسائل دیگر فکر نکنیم.»

کاپ

نظر شما