شناسهٔ خبر: 22123680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و تلکام در کیش

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و تلکام در جزیره کیش خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهرداد سهرابی در نشستی خبری با اشاره به هدف اصلی نمایشگاه کیش که معرفی شرکت‌ها و محصولات فناورانه در حوزه‌های مختلف مرتبط با الکامپ و تلکام است، اظهار داشت: این نمایشگاه توسط شرکت فروغ افکار و با حمایت اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس برگزار می‌شود.
وی افزود: استان فارس در سنوات گذشته نمایشگاه‌های پانزدهم و شانزدهم الکامپ و تلکام را برگزار کرد که در نمایشگاه شانزدهم موفقیت‌های خوبی حاصل شد و به همین منظور درصدد برنامه‌ریزی برای برگزاری یک نمایشگاه بین‌المللی برآمدیم.
سهرابی همچنین گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه زمینه‌سازی برای ارتباط بین کسب‌وکارها و تبادل تجربه‌ها و تکنولوژی‌ است که برگزاری این نمایشگاه بی‌گمان در ارتقای شاخص‌های علمی حاضران در نمایشگاه مؤثر است.
در ادامه این نشست خبری مجری نمایشگاه الکامپ و تلکام کیش نیز گفت: این نمایشگاه هفدهم تا بیستم بهمن‌ماه 96 در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های جزیره کیش با حضور شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
جواد مرادپور با بیان اینکه نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام از دادوستدهای خرد و اولیه به ارائه تکنولوژی و دادوستد دانش سوق پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: برای شرکت در این نمایشگاه از ابتدای آبان ماه فراخوان داده‌شده که علاقه‌مندان به حضور در آن می‌توانند تا پانزدهم دی‌ماه برای شرکت ثبت‌نام کنند.
وی همچنین گفت: دبیرخانه مرکزی نمایشگاه‌های فوق در شهر شیراز مستقر شده است، ضمن اینکه در شهرهای کیش، مشهد و تهران نیز دبیرخانه‌هایی برای ثبت‌نام شرکت‌های علاقه‌مند مستقر است.
مرادپور اضافه کرد: در فاز اول نمایشگاه 7 هزار متر فضای نمایشگاهی پیش‌بینی‌شده و تلاش داریم تا این نمایشگاه با حضور 180 شرکت داخلی و خارجی از بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شود.
وی با بیان اینکه امکان توسعه فضای نمایشگاه تا 21 هزار مترمربع می‌باشد، تصریح کرد: امید داریم که وسعت نمایشگاه حداقل 14 هزار مترمربع را در بربگیرد.
این مقام مسؤول با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه نیز گفت: هم‌زمان با این نمایشگاه، سمینارهای علمی و تخصصی، استارتاپ‌، نخستین مسابقه رایانه جایزه بزرگ کیش و غیره نیز برگزار خواهد شد.
 

نظر شما