شناسهٔ خبر: 22120977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تله‌کامپ

مهندسان جوان فارس نمایشگاه بین‌المللی تله‌کامپ را برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرداد سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و نخستین نمایشگاه بین‌المللی تله‌کامپ کیش توسط مهندسان جوان استان فارسی خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه برای نخستین بار به صورت بین‌المللی با حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و فعالان عرصه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

سهرابی ادامه داد: مجری برگزاری این نمایشگاه در کیش، استان فارس است و در آن آخرین دستاورد‌های علمی و مرتبط با تله‌کامپ و الکامپ به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: رویکرد اصلی ما در برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و به دنبال ارتباط بیشتر شرکت‌ها و همچنین رونق در بازار است.

سهرابی اظهار داشت: استان فارس پس از تهران استان اول کشور در زمینه ITI است و در این زمینه نیز شاهد فعالیت شرکت‌ها و نخبگان جوان موفق هستیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نمایشگاه را زمینه‌سازی برای ارتباط بین کسب و کار‌ها و تبادل تجربیات و تکنولوژی‌ها دانست و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه به طور قطع در ارتقاء شاخص‌های علمی شرکت کنندگان تاثیرگذار است.

نخستین نمایشگاه الکامپ و تلکامپ کیش ۱۷ تا ۲۲ بهمن ۹۶ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود و رویکرد اصلی نمایشگاه نیز به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری‌های نوین است.
انتهای پیام/ر

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی تله‌کامپ

نظر شما