شناسهٔ خبر: 2211632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فردا بازی مهمی در پیش داریم

حیدری: به همه نشان می‌دهیم همان تیم خوب جام جهانی هستیم/ کره جنوبی با نفرات اصلی‌اش بازی می‌کند

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با بازی خوب مقابل کره جنوبی به همه تیم‌ها نشان می‌دهیم ایران همان تیم خوب جام جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو حیدری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: یک هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و فردا بازی مهمی با کره جنوبی داریم که از همه بازی‌های تدارکاتی ما مهم‌تر است چرا که کره جنوبی با تیم اصلی به تهران آمده و هم ما و هم آنها خود را آماده می‌کنیم تا در جام ملت‌های آسیا بازی‌های خوبی کنیم و امیدواریم که فردا هواداران به استادیوم بیایند.

وی ادامه داد:‌شرایط تیم ما خوب است اما بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم. آن هم در حالیکه بحرین و قطر نزدیک به 14 بازی تدارکاتی کردند اما ما 3-2 بازی بیشتر انجام ندادیم و با این شرایط باید با تیم خوبی در جام ملت‌ها حاضر شویم.

حیدری درباره حضور مردم در ورزشگاه هم اظهار داشت: مردم همیشه یار و یاور ما بودند و فکر می‌کنم چون بازی با کره جنوبی برای آنها هم مهم است به استادیوم می‌آیند تا از نزدیک بازی را ببینند.

وی درباره اینکه کره جنوبی برای انتقام‌گیری به این بازی می‌آید، تصریح کرد: به هر حال این بازی برای آنها هم مهم‌ است اما نگاهی به برد ما در دو بازی مقدماتی جام جهانی ندارند و با تیم کاملی به مصاف ما می‌آیند تا برای جام ملت‌ها آماده شوند.

حیدری درباره وضعیت خودش هم گفت: شرایط خودم خوب است و همه بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنیم تا در جام ملت‌ها مثل جام جهانی مردم را راضی کنیم.

وی در پایان افزود:‌مثل همه بازی‌ها کی‌روش با ما قبل از بازی جلسه می‌گذارد و او به ما می‌گوید که باید همیشه خوب بازی کنیم تا این بازی یک پیامی برای همه تیم‌ها باشد که بدانند تیم ایران همان تیم جام جهانی است.

انتهای پیام/ی

نظر شما